SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TV 6 nie rośnie, ma 0,05 proc. udziału. 4 mln zł z reklam

Nowy naziemny kanał TV 6 notuje w lipcu br. taką samą widownię i udział w rynku jak w czerwcu - pierwszym miesiącu nadawania stacji. Najpopularniejszą pozycją w Szóstce był dotąd znany z TV 4 serial “Włatcy móch”.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność Szóstki w okresie od 1 do 20 lipca br. wyniosła niecałe 3 tys. widzów, a jej udział uplasował się na poziomie 0,05 proc. i w grupie 4+ i w 16-49. Taki same wyniki kanał osiągał w czerwcu br.

MiesiącWszyscy 4+16-49Kab-sat
AMRSHR %SHR %SHR %
lipiec2 6740,05%0,05%0,05%
czerwiec2 6430,05%0,05%0,06%


Najpopularniejszym programem dotychczas na antenie TV 6 był serial animowany “Włatcy móch” - jego najpopularniejszy odcinek, nadany 19 czerwca br., obejrzało 56 tys. widzów. Na drugim miejscu z niemal taką samą widownią znalazł się serial animowany “Oggy i ferajna”, a trzeci był talent show “America's Got Talent” (50 tys. oglądających). 

 Wszyscy 4+
PozycjaDataStartAMRSHR %
WLATCY MOCH /SER. ANIM. POL/19-06-201121:5356 4270,41%
OGGY I FERAJNA /SER.ANIM.FRA./08-06-201117:4755 6000,66%
AMERICA'S GOT TALENT 12-07-201121:0350 1740,41%
AMERICAN IDOL /PROGR.ROZ.USA/24-06-201120:0141 9030,36%
GALILEO /PROG. POP. NAUK. POL./05-06-201117:5631 5230,36%
JUNIOR MASTERCHEF17-06-201118:0031 4400,41%
SO YOU THINK YOU CAN DANCE 15-07-201123:0429 1300,40%


Dane telemetryczne pokazują, że kanał śledzą głównie kobiety, widzowie między 10. a 17. rokiem życia, a także ci mający 25-29 lat i między 55. a 59. lat. Szóstkę oglądają najchętniej też osoby ze średnich miast i widzowie z wykształceniem podstawowym. 

  ADH %AFF
PłećMężczyźni35,78%74
Kobiety64,22%124
Wiek 4 – 92,60%44
 10 – 124,57%142
13 - 154,91%137
16 - 175,64%211
18 - 191,56%53
20 - 243,50%45
25 - 2911,00%124
30 - 344,36%53
35 - 394,71%64
40 - 444,09%64
45 - 494,22%61
50 - 547,41%92
55 - 5932,58%420
60 - 642,46%40
65+6,37%45
Wlk. miastaWieś32,18%82
< 50 tys.23,41%97
50-100 tys.31,96%372
100-200 tys.5,70%71
200-500 tys.2,87%31
> 500 tys.3,88%35
ZawódTop management6,49%75
Pracownicy średniego szczebla9,86%66
Pracownicy fizyczni i rolnicy15,86%79
Emeryci37,03%144
Inni30,77%100
WykształceniePodstawowe59,13%131
Średnie18,98%64
Wyższe9,81%78
Inne12,08%95


Cennikowe wpływy reklamowe Szóstki w analizowanym okresie wyniosły 4 mln zł (dane netto, bez rabatów).

Telewizja TV 6 dostępna jest w ramach drugiego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej na platformach Cyfrowy Polsat, Cyfra+ i N oraz w małych sieciach kablowych. Według Nielsena, dociera do 35 proc. gospodarstw domowych w Polsce. Kanał należy do Polskich Mediów, nadawcy TV 4.

Dołącz do dyskusji: TV 6 nie rośnie, ma 0,05 proc. udziału. 4 mln zł z reklam

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cryptom
Przecież ten kanał to zwykłe stare pomyje !!!
Jak było można dać koncesje dla tego kanału !!!
Ale widać że układ medialny Pana Soloża działa w pełni w Polsce !!!
SKANDAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedź
User
exmartino
I nie widzę tutaj większych perspektyw rozwoju dla tej stacji jeśli nie zmienią ramówki i nie wydłużą nadawania. Aż dziw bierze że coś takiego koduje sygnał!
odpowiedź
User
adi85
Dlatego uważam że pan Solorz powinien sprzedać swoje udziały w Polskie Media (TV4 i TV6) i te pieniądze zainwestować w Polsat.
Polskie Media powinny poszukać inwestora który zainwestuje w w/w kanały np. Time Warner lub Agora. Myślę że z zasięgiem naziemnym (DVB-T) nie było by problemu z znalezieniem inwestora.
odpowiedź