SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TV 6 nie rośnie, ma 0,05 proc. udziału. 4 mln zł z reklam

Nowy naziemny kanał TV 6 notuje w lipcu br. taką samą widownię i udział w rynku jak w czerwcu - pierwszym miesiącu nadawania stacji. Najpopularniejszą pozycją w Szóstce był dotąd znany z TV 4 serial “Włatcy móch”.

TV 6 nie rośnie, ma 0,05 proc. udziału. 4 mln zł z reklam

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność Szóstki w okresie od 1 do 20 lipca br. wyniosła niecałe 3 tys. widzów, a jej udział uplasował się na poziomie 0,05 proc. i w grupie 4+ i w 16-49. Taki same wyniki kanał osiągał w czerwcu br.

Miesiąc Wszyscy 4+ 16-49 Kab-sat
AMR SHR % SHR % SHR %
lipiec 2 674 0,05% 0,05% 0,05%
czerwiec 2 643 0,05% 0,05% 0,06%


Najpopularniejszym programem dotychczas na antenie TV 6 był serial animowany “Włatcy móch” - jego najpopularniejszy odcinek, nadany 19 czerwca br., obejrzało 56 tys. widzów. Na drugim miejscu z niemal taką samą widownią znalazł się serial animowany “Oggy i ferajna”, a trzeci był talent show “America's Got Talent” (50 tys. oglądających). 

  Wszyscy 4+
Pozycja Data Start AMR SHR %
WLATCY MOCH /SER. ANIM. POL/ 19-06-2011 21:53 56 427 0,41%
OGGY I FERAJNA /SER.ANIM.FRA./ 08-06-2011 17:47 55 600 0,66%
AMERICA'S GOT TALENT 12-07-2011 21:03 50 174 0,41%
AMERICAN IDOL /PROGR.ROZ.USA/ 24-06-2011 20:01 41 903 0,36%
GALILEO /PROG. POP. NAUK. POL./ 05-06-2011 17:56 31 523 0,36%
JUNIOR MASTERCHEF 17-06-2011 18:00 31 440 0,41%
SO YOU THINK YOU CAN DANCE 15-07-2011 23:04 29 130 0,40%


Dane telemetryczne pokazują, że kanał śledzą głównie kobiety, widzowie między 10. a 17. rokiem życia, a także ci mający 25-29 lat i między 55. a 59. lat. Szóstkę oglądają najchętniej też osoby ze średnich miast i widzowie z wykształceniem podstawowym. 

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 35,78% 74
Kobiety 64,22% 124
Wiek  4 – 9 2,60% 44
 10 – 12 4,57% 142
13 - 15 4,91% 137
16 - 17 5,64% 211
18 - 19 1,56% 53
20 - 24 3,50% 45
25 - 29 11,00% 124
30 - 34 4,36% 53
35 - 39 4,71% 64
40 - 44 4,09% 64
45 - 49 4,22% 61
50 - 54 7,41% 92
55 - 59 32,58% 420
60 - 64 2,46% 40
65+ 6,37% 45
Wlk. miasta Wieś 32,18% 82
< 50 tys. 23,41% 97
50-100 tys. 31,96% 372
100-200 tys. 5,70% 71
200-500 tys. 2,87% 31
> 500 tys. 3,88% 35
Zawód Top management 6,49% 75
Pracownicy średniego szczebla 9,86% 66
Pracownicy fizyczni i rolnicy 15,86% 79
Emeryci 37,03% 144
Inni 30,77% 100
Wykształcenie Podstawowe 59,13% 131
Średnie 18,98% 64
Wyższe 9,81% 78
Inne 12,08% 95


Cennikowe wpływy reklamowe Szóstki w analizowanym okresie wyniosły 4 mln zł (dane netto, bez rabatów).

Telewizja TV 6 dostępna jest w ramach drugiego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej na platformach Cyfrowy Polsat, Cyfra+ i N oraz w małych sieciach kablowych. Według Nielsena, dociera do 35 proc. gospodarstw domowych w Polsce. Kanał należy do Polskich Mediów, nadawcy TV 4.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TV 6 nie rośnie, ma 0,05 proc. udziału. 4 mln zł z reklam

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cryptom
Przecież ten kanał to zwykłe stare pomyje !!!
Jak było można dać koncesje dla tego kanału !!!
Ale widać że układ medialny Pana Soloża działa w pełni w Polsce !!!
SKANDAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
8 8
odpowiedź
User
exmartino
I nie widzę tutaj większych perspektyw rozwoju dla tej stacji jeśli nie zmienią ramówki i nie wydłużą nadawania. Aż dziw bierze że coś takiego koduje sygnał!
8 8
odpowiedź
User
adi85
Dlatego uważam że pan Solorz powinien sprzedać swoje udziały w Polskie Media (TV4 i TV6) i te pieniądze zainwestować w Polsat.
Polskie Media powinny poszukać inwestora który zainwestuje w w/w kanały np. Time Warner lub Agora. Myślę że z zasięgiem naziemnym (DVB-T) nie było by problemu z znalezieniem inwestora.
9 8
odpowiedź
User
kolo
Marzy mi się aby wszyscy duzi nadawcy komercyjni tzn.

Polsat
TVN
PULS
TV4
Mieli nie zależnego inwestora. Pierwsi trzej mają.
Należy dążyć aby Polskie Media (Tv4) odłączyły się po przez znalezienie inwestora od pana Solorza.
8 8
odpowiedź
User
Hania
"adi85" napisał(a): Dlatego uważam że pan Solorz powinien sprzedać swoje udziały w Polskie Media (TV4 i TV6) i te pieniądze zainwestować w Polsat.
Polskie Media powinny poszukać inwestora który zainwestuje w w/w kanały np. Time Warner lub Agora. Myślę że z zasięgiem naziemnym (DVB-T) nie było by problemu z znalezieniem inwestora.

Taaak Solorz powinien sprzedać CO ZA BREDNIE!!!
sprzedać konkurencji, która będzie mu podgryzała dużą antene.
a tak ma spokojne kilkadziesiąt milionów wpływu, miejsce na produkcje drugiej kategorii i udzielanie 'promocyjnych' emisji dla reklamodawców z Polsatu.
To samo z TV6- nie chodziło o orbienie nowej pręznej telewizji od poczatku. Chodziło o zajęcie częstotliwości by nie wszedł konkurent!
Jak się nie znasz to nic nie pisz.
8 8
odpowiedź