SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TV Puls reklamuje wiosenną ramówkę

Ruszyła kampania reklamowa wiosennej ramówki TV Puls. Akcję – prowadzoną w prasie – stacja przygotowała we własnym zakresie.

Kampania wiosennej ramówki TV Puls reklamuje przede wszystkim trzy nowe polskie programy lifestyle’owe: „Menu na miarę”, „W blasku fleszy” i „No problem!” (więcej o nich), a także transmisje UFC-Walki Mistrzów i kreskówkę „Tom & Jerry”.

Akcja obejmuje prasę: TV guide’y („Tele Tydzień”, „Fakt TV”, „Gazeta Telewizyjna”, „Super Express TV”, „Tele Magazyn”) oraz „Przegląd Sportowy”. Kampanię – zaplanowaną do końca kwietnia – przygotował i realizuje dział marketingu TV Puls.

– Decyzja o promocji wiosennej ramówki TV Puls w najpoczytniejszych tygodnikach telewizyjnych wiązała się z bezpośrednią możliwością dotarcia do jak największej liczby widzów – uzasadnia Dariusz Dąbski, prezes zarządu stacji. – Starannie dobrane tytuły tygodników oraz duża powierzchnia ekspozycyjna zapewnią programom TV Puls wysoką zauważalność – przekonuje.

Dołącz do dyskusji: TV Puls reklamuje wiosenną ramówkę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl