SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TV Puls z nową oprawą, logo i kampanią (wideo)

Stacja TV Puls wraz z wprowadzeniem jesiennej ramówki zyska ową oprawę i odświeżone logo. Nowa oferta programowa wspierana będzie kampanią zewnętrzną pod hasłem „więcej niż rozrywka”, a na antenie emitowany będzie spot autopromocyjny.

Nowe logo TV Puls będzie mieć kształt taki sam jak dotychczas, ale w tego tle zamiast kolorów pomarańczowego i szarego pojawi się czerwień (na antenie tło loga pozostanie białe). W nowej oprawie pojawi się ruch wirowy, któremu podporządkowane będą wszystkie jej elementy, a logo będzie trójwymiarowe.

Projekt i realizację nowej oprawy identyfikacyjnej przygotowała pracownia Sadaj Studio. Na potrzeby oprawy stworzona została też nowa ścieżka dźwiękowa. Jej twórcą jest muzyk i kompozytor Piotr Remiszewski /Anaconda Productions.

Spot autopromocyjny TV Puls

Jesienną ramówkę TV Puls wspiera kampania reklamowa pod hasłem „więcej niż rozrywka!”. Jej celem jest utrwalenie w świadomości widzów wizerunku TV Puls jako stacji rozrywkowej oraz przybliżenie odbiorcom oferty programów rozrywkowych. Kampania obejmuje prasę (TV guide'y, magazyny kobiece), internet (Wp.pl i Onet) oraz radio (wybrane rozgłośnie Grupy Eurozet). Na antenie TV Puls emitowany będzie spot autopromocyjny.

Za opracowanie całościowej koncepcji nowej oprawy i wdrożenie projektu, a także kreacje i zaplanowanie mediów odpowiadał dział marketingu TV Puls pod kierunkiem Anny Górny.

Dołącz do dyskusji: TV Puls z nową oprawą, logo i kampanią (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adi
słabe to promo. toporne, jakby sprzed 5 lat...
odpowiedź
User
mini
Pachnie Tele 5 :)))
odpowiedź
User
andzia
nowa oprawa ale stary kapuś warda. każdy kto z nim pracował wie że koleś chodzi i kapuje prezesowi, lizus nad lizusy
odpowiedź