TV Republika reklamuje się jako „dom wolnego słowa”. W klipie Holecka, Rachoń, Kłeczek

Telewizja Republika wypuściła autopromocyjny spot pt. „Dom Wolnego Słowa”. Występują w nim główne gwiazdy stacji, jak Michał Rachoń, Danuta Holecka, Miłosz Kłeczek czy Adrian Stankowski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
TV Republika reklamuje się jako „dom wolnego słowa”. W klipie Holecka, Rachoń, Kłeczek
Michał Rachoń w spocie TV Republika/YouTube

W ostatnich dniach oglądalność Telewizji Republika gwałtownie wzrosła od 20 grudnia, kiedy to wyłączono sygnał TVP Info (stacja ponownie nadaje od 29 grudnia ub.r.). Średni rynkowy udział Telewizji Republika w okresie od 20 do 28 grudnia ub.r. wyniósł 2,70 proc., a w okresie od 1 stycznia do 19 grudnia ub.r. - 0,10 proc. - pisaliśmy na naszych łamach.

Rachoń, Kłeczek, Holecka reklamują TV Republikę

W czwartek do sieci trafił autopromocyjny spot Telewizji Republika. Występują w nim wszystkie główne gwiazdy stacji, z których część jeszcze do niedawna pracowała w Telewizji Polskiej. W minutowym wideo promowany jest m.in. program „Jedziemy!” Michała Rachonia czy serwis informacyjny „Dzisiaj” z Danutą Holecką.

- Witamy w domu wolnego słowa – zaczyna Michał Rachoń. - W którym zadajemy trudne pytania – uzupełnia Miłosz Kłeczek. W kolejnych ujęciach widzimy m.in. Adriana Stankowskiego, Adriana Boreckiego, Rafała Ziemkiewicza, Katarzynę Górską.

- Patrzymy władzy na ręce i rozliczamy z wyborczych obietnic. Chcemy Polski, w której konstytucja, gdzie działają wolne media, które prezentują rzetelne informacje – mówią w klipie współpracownicy TV Republiki.

- Włącz prawdę – zachęca w końcówce szef stacji Tomasz Sakiewicz.

Klip można oglądać na kanale TV Republika na YouTube. 

W tym tygodniu TV Republika zanotowała rekordy oglądalności transmisji na YouTube. Telewizję we wtorek oglądało równocześnie nawet ponad 70 tys. osób. Stacja pokazywała zatrzymanie przez policję Mariusza Kamińskiego i Macieja Wąsika.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu