SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN 24 kontra UPC TK

Od początku września trwa nowa kampania reklamowa TVN24. Stacja chce odebrać abonentów UPC na rzecz Aster City

Na początku września ruszyła w Warszawie nowa kampania marketingowa TVN 24 i Aster City, mająca na celu promocję TVN 24 w sieci kablowej Aster City.

Kampania wykorzystuje billboardy, mailing bezadresowy, oraz niespotykane do tej pory w Warszawie wielkoformatowe reklamy na autobusach komunikacji miejskiej.

W ramach kampanii zostanie przeprowadzony konkurs dla nowych abonentów. Biorący udział w konkursie mogą wygrać telewizory lub rabaty na abonament.

Oficjalnie akcja skierowana jest do potencjalnych, nowych abonentów Aster City , jednak tvn24 nie ukrywa, że chce w ten sposób odebrać abonentów UPC TK z którą od roku nie może się porozumieć.

Kampania potrwa przez cały wrzesień.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN 24 kontra UPC TK

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl