SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN: 'BrzydUla' poniżej średniej

Pięć pierwszych odcinków serialu "BrzydUla" zobaczyło średnio 1,79mln osób, zapewniając TVN 17,88 proc. udziału w rynku - wynika zdanych AGB Nielsen Media Research, przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.

Stacja TVN podczas emisji serialu "BrzydUla" była w minionymtygodniu wiceliderem rynku. Pierwsza lokata przypadła TVP1,emitującej "Klan" oraz teleturniej "Jaka to melodia?" (3,18 mlnwidzów - 31,56 proc. udziału). Trzecia pozycja należała dotelewizji Polsat, która miała 1,69 mln widzów i 16,95 proc. udziałuw rynku ("Pierwsza miłość").

Telewizja TVN w analogicznym okresie i paśmie przed rokiem miała1,97 mln widzów i 18,32 proc. udziału w rynku. W grupie komercyjnej16-49 udział kształtował się jednak na poziomie 16,1 proc. (dziękiemisji 'BrzydUli" wzrósł do 21,32 proc.).

BrzydUlaTVNAGB
NMR
(16 -49)
DataAMRSHR %SHR %
06-10-2008184052217,48%19,41%
07-10-2008191279518,58%20,84%
08-10-2008149916815,52%19,79%
09-10-2008186706119,19%23,48%
10-10-2008183593618,56%23,37%
Średnio2008179189417,88%21,32%
Średnio2007197435218,32%16,10%


Wśród widzów serialu w minionym tygodniu dominowały kobiety (67proc.), mieszkańcy miast powyżej 200 tys. osób (34 proc.), orazosoby legitymujące się wykształceniem podstawowym bądź średnim ( 78proc.).

Scenariusz "BrzydUli" został oparty na kolumbijskim pierwowzorze(telenowela "Yo soy Betty la fea"). W serialu ukazana jest historianiezbyt urodziwej, ale za to inteligentnej i pracowitej dziewczyny,która z brzydkiego kaczątka stopniowo przeistacza się w łabędzia.Główną rolę gra Julia Kamińska.


" dobowy udział TVN wyniósł w minionym tygodniu 19,4 proc, amiędzy 18.00 a 23.00 nadawca miał średnio 22,2 proc. udziału "

Dołącz do dyskusji: TVN: 'BrzydUla' poniżej średniej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl