SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN dogonił TVP1, TVN24 wyprzedził TVP Info

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

fot. Shutterstock.com Article

Udział liderującej TVP1 w okresie od 22 do 28 lutego 2016 roku zmniejszył się o 0,72 pkt. proc. do 11,62 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,34 pkt. proc. i wyniósł 11,56 proc.

Na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat. Wynik tej stacji to 10,60 proc., po wzroście o 0,11 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,37 proc.; bez zmian).

Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN24 (3,58 proc.; do góry o 0,22 pkt. proc.), TV Puls (3,39 proc.; + 0,21 pkt. proc.), TV6 (1,64 proc.; + 0,05 pkt. proc.) i TVP ABC (0,86 proc.; + 0,02 pkt. proc.).

Wszyscy 4+

15.02.2016 - 21.02.2016

22.02.2016 - 28.02.2016

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVP1

892 001

12,34%

816 848

11,62%

2

TVN

810 777

11,22%

812 849

11,56%

3

Polsat

758 445

10,49%

745 127

10,60%

4

TVP2

605 312

8,37%

588 474

8,37%

5

TVN24

243 076

3,36%

251 968

3,58%

6

TVP INFO

260 398

3,60%

247 416

3,52%

7

TV PULS

229 706

3,18%

238 511

3,39%

8

TV4

234 656

3,25%

227 781

3,24%

9

TVN7

208 931

2,89%

208 541

2,97%

10

Puls 2

122 806

1,70%

119 150

1,69%

11

TTV

121 593

1,68%

117 182

1,67%

12

TV6

115 173

1,59%

115 452

1,64%

13

Polsat2

93 665

1,30%

95 271

1,36%

14

TVP Seriale

107 412

1,49%

91 410

1,30%

15

TVP Rozrywka

78 439

1,09%

83 439

1,19%

16

Polsat News

68 136

0,94%

70 185

1,00%

17

Stopklatka

76 815

1,06%

65 675

0,93%

18

TVP3

64 416

0,89%

64 664

0,92%

19

Polo TV

59 344

0,82%

60 960

0,87%

20

TVP ABC

60 799

0,84%

60 291

0,86%

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Stacja ta zwiększyła udział o 0,38 pkt. proc. do 14,16 proc. Na drugim miejscu uplasował się Polsat (12,85 proc., po wzroście o 0,48 pkt. proc.).

Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 7,35 proc., po stracie o 0,64 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (w dół o 0,45 pkt. proc. do 7,09 proc.).

Wszyscy 16-49

15.02.2016 - 21.02.2016

22.02.2016 - 28.02.2016

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVN

382 755

13,78%

377 014

14,16%

2

Polsat

343 392

12,37%

342 060

12,85%

3

TVP1

221 856

7,99%

195 714

7,35%

4

TVP2

209 399

7,54%

188 719

7,09%

5

TV PULS

101 270

3,65%

105 197

3,95%

6

TV4

102 281

3,68%

100 032

3,76%

7

TVN7

84 656

3,05%

83 057

3,12%

8

TVN24

63 979

2,30%

63 488

2,38%

9

Puls 2

52 795

1,90%

51 944

1,95%

10

TV6

53 575

1,93%

50 699

1,90%

11

TTV

55 448

2,00%

50 449

1,89%

12

TVP Seriale

50 755

1,83%

43 118

1,62%

13

Polsat2

33 757

1,22%

38 226

1,44%

14

Polo TV

38 175

1,37%

37 591

1,41%

15

TVP INFO

42 052

1,51%

32 874

1,23%

16

TVP Rozrywka

27 547

0,99%

30 178

1,13%

17

Stopklatka

30 391

1,09%

26 536

1,00%

18

Fokus TV

23 724

0,85%

24 086

0,90%

19

TVN Style

21 926

0,79%

23 869

0,90%

20

ATM Rozrywka

27 091

0,98%

23 724

0,89%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN dogonił TVP1, TVN24 wyprzedził TVP Info

48 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marketer
Brawo Jacek Kurski ;)
89 39
odpowiedź
User
tragedia
jedynka ma już 2 razy mniejsze udzialy w komercyjnej od tvn, zaraz bedzie wyciagniecie reki po abonament
91 28
odpowiedź
User
konio
W komercyjnej to dla tvp juz calkowite tsunami, same dziadki ogladają tvpis
74 37
odpowiedź