Ile kosztują reklamy w TVN. Najdrożej przy “Faktach”

Na blisko 50 tys. zł wyceniono najdroższy spot reklamowy w sierpniowym cenniku TVN. Pod koniec miesiąca rusza jesienna ramówka stacji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ile kosztują reklamy w TVN. Najdrożej przy “Faktach”

Biuro reklamy TVN Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na sierpień. Najwięcej kosztuje w nim spot przy “Faktach” w dni powszednie - 49,1 tys. zł (cena netto bez rabatów, dla spotu 30-sek.). Stawka dla emisji w niedziele jest niższa i wynosi max. 43,6 tys. zł.

Za reklamy przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 23,9 tys. zł w dni robocze i 18,5 tys. zł w niedziele, a przy prognozie pogody - odpowiednio 26,2 tys. zł i 24,4 tys. zł. 

Reklama przy serialu “Na Wspólnej” kosztuje 29,3 tys. zł, a przy programie “Uwaga!” - 39,7 tys. zł. 

W dniach od 19 do 22 sierpnia TVN będzie transmitować koncert “Top of the Top Sopot Festival” - spot przy nim wyceniono na maks. 47,4 tys. zł. 

W ostatnim tygodniu sierpnia częściowo startuje jesienna ramówka TVN, a wraz z nią nowe programy i premierowe odcinki znanych produkcji. Wśród nich nowy program “B&B Love” - za reklamę przy nim trzeba zapłacić 28 tys. zł. Z kolei 31 sierpnia TVN rozpoczyna emisję programu “Azja Express”, przy którym spot wyceniono na maks. 25,7 tys. zł. 

Z kolei za spot przy “Kuchennych rewolucjach” reklamodawcy zapłacą do 31,1 tys. zł. 

TVN Media jako drugie biuro reklamy tv - po biurze reklamy Telewizji Polskiej - rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na sierpień. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]