SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN: "Kryminalni" słabiej niż rok temu

Siódma seria "Kryminalnych", której emisję TVN zakończyła wiosnątego roku, miała niższą oglądalność niż piąta seria, nadawana roktemu. Podczas nadawania produkcji TVN przegrywała z TVP 1 iPolsatem, wyprzedzając jedynie TVP 2.

TVN:

Średnia widownia siódmej serii "Kryminalnych" wyniosła 2,72 mlnwidzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. To mniej niż wprzypadku emitowanej rok temu piątej odsłony serialu, którąoglądało średnio 3,36 mln osób.

Spadek nastąpił także w przypadku udziałów w rynku zarówno wgrupie 4+ jak w i komercyjnej 16-49. Udziały TVN w czasie emisjipiątej serii wynosiły odpowiednio 22,64 proc. i 24.11 proc., a wprzypadku siódmego sezonu było to 17,79 proc. i 18,09 proc.

Wszyscy 4+
16-49
DataAMRSHR%SHR%
08-09-20072 504 32716,92%17,73%
15-09-20072 545 25917,82%18,54%
22-09-20072 719 08419,62%20,01%
29-09-20072 755 77418,67%20,02%
06-10-20072 643 84617,82%16,46%
13-10-20072 616 60517,03%16,01%
20-10-20072 987 07219,18%18,80%
27-10-20072 849 69418,25%19,41%
03-11-20073 143 12919,63%20,69%
10-11-20072 794 08217,78%18,38%
17-11-20072 203 05812,82%11,23%
24-11-20072 966 08719,68%21,01%
01-12-20072 619 16917,16%19,11%
średnia2 71591217,79%18,09%

Podczas emisji "Kryminalnych" TVN znalazła się na trzecimmiejscu pod względem gromadzonej widowni. Liderem pasma była TVP 1,która nadawała w tym czasie filmy fabularne. Przyciągały one przedekrany średnio 4,05 mln widzów, na drugim miejscu znalazł sięPolsat ("Jak Oni śpiewają" oraz filmy; 3,58 mln). Za TVN uplasowałasię natomiast Dwójka (m.in. programy kabaretowe, mecze piłki nożnejoraz "Na imię mi Earl"; 2,4 mln).


Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR%
TVP 14 049 79126,57%
Polsat3 579 64223,49%
TVN - Kryminalni2 71591217,79%
TVP 22 391 89915,69%

Wśród widzów siódmej serii "Kryminalnych" większość stanowiłykobiety. Poza tym produkcja gromadziła przed telewizorami głównieosoby w wieku od 30 do 39 lat oraz powyżej 45. roku życia orazmieszkańców średnich i największych miast.



ADH %AFF
PłećMężczyźni38,84%80

Kobiety61,16%118
Wiek4- 92,50%40

10- 156,23%79

16 - 192,90%46

20 - 243,08%35

25 - 297,79%93

30 - 348,57%113

35 - 397,64%116

40 - 445,82%86

45 - 499,70%120

50 - 5410,87%132

55 - 5912,67%182

60+22,25%123
Wlk.miastaWieś27,26%71

< 50 tys.23,47%97

50-100 tys.9,39%106

100-200 tys.9,38%117

> 200 tys.30,50%148
ZawódTop management7,82%97

Pracownicy szczebla średniego16,67%139

Pracownicy fizyczni i rolnicy16,75%87

Emeryci37,05%142

Inne21,71%63
WykształceniePodstawowe45,76%101

Średnie32,89%111

Wyższe12,62%117

Inne8,73%62

Wpływy reklamowe ze spotów nadawanych przy serialu wyniosły 18,1mln zł. (dane cennikowe nett, bez rabatów).

W listopadzie rozpoczęły się zdjęcia do kolejnej serii"Kryminalnych", która na ekranach pojawi się wiosną przyszłegoroku. Nowy sezon liczyć będzie 15 odcinków.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN: "Kryminalni" słabiej niż rok temu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl