SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN liderem 2006 roku

TVN odnotowała w 2006 r. największe wpływy reklamowe sposród wszystkich stacji telewizyjnych. MTV liderem kanałów tematycznych.

TVN zarobiła 2 034 243 520 zł, czyli o ponad 600 mln zł więcej niż w 2005 roku – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazła się Telewizja Polsat, która zanotowało przychody reklamowe na poziomie 1 909 057 285 zł (200 milionów zł więcej niż w 2005 roku).

Na trzecim miejscu telewizyjna "Jedynka" a na czwartym uplasowała się "Dwójka" - oba kanały telewizji publicznej zanotowały wzrost wpływów reklamowych.

Wśród kanałów tematycznych najwięcej zarobiła MTV Polska - wzrost z 97,3 mln zł do 157,4 mln zł.

Wszystkie monitorowane telewizje zarobiły w 2006 roku 7 775 349 178 zł wobec 6 345 996 505 zł w 2005 roku.

bez autopromocji
Rok / MiesiącI-XII.2006
TOP MediumWpływy [zł]
Razem: TV7 775 349 178 zł
TVN2 034 243 520 zł
POLSAT1 909 057 285 zł
TVP 11 335 679 461 zł
TVP 21 029 740 845 zł
TV 4166 500 995 zł
MTV157 355 492 zł
TELE 5143 193 809 zł
TVN 24125 955 388 zł
TVN SIEDEM113 987 239 zł
DISCOVERY CHANNEL82 826 005 zł

 

bez autopromocji
Rok / MiesiącI-XII.2005
TOP MediumWpływy [zł]
Razem: TV6 345 996 505 zł
POLSAT1 706 612 148 zł
TVN1 397 089 398 zł
TVP 11 171 760 930 zł
TVP 2838 549 357 zł
TV 4191 321 484 zł
TVN SIEDEM132 597 978 zł
TELE 5124 419 194 zł
MTV97 296 911 zł
TVN 2473 368 401 zł
TVP 371 475 517 zł

dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Podsumowanie wpływów reklamowych w 2006 roku:

Dołącz do dyskusji: TVN liderem 2006 roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl