SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN: Majewski popularniejszy od Wojewódzkiego

Wiosenna edycja programu Szymona Majewskiego miała większa oglądalność od wiosennej serii talk show Kuby Wojewódzkiego, ale za to uzyskała mniejsze wpływy reklamowe.

Średnia widownia emitowanej od 6 marca do 25 czerwca br. czwartej serii programu "Szymon Majewski Show" wyniosła 3,11 mln osób - pokazują dane AGB Nielsen Media Research przygotowane dla Wirtualnemedia.pl. To nieco mniej niż wiosną zeszłego roku, gdy druga edycja, nadawana w TVN od 6 marca do 12 czerwca oglądana była przez 3,24 mln widzów.

Odwrotnie jest z udziałami w rynku. Udziały TVN w czasie zakończonej właśnie serii programu ukształtowały się na poziomie 24,09 proc. (23,23 proc. w grupie 16-49), zaś rok temu były minimalnie niższe i wynosiły 23,94 proc.

Mniejszą popularnością niż czwarta seria "SMS" cieszyła się wiosenna edycja programu Kuby Wojewódzkiego, która przyciągała przed szklane ekrany średnio 2,63 mln osób przy udziałach w rynku na poziomie 21,17 proc.

Wszyscy 4+

16 - 49
Date AMR AMR % SHR % SHR %
25-06-2007 2 532 019 7,04% 19,78% 21,51%
18-06-2007 2 979 885 8,28% 23,99% 23,58%
11-06-2007 2 745 140 7,63% 20,91% 19,89%
04-06-2007 3 666 762 10,19% 26,33% 26,36%
28-05-2007 2 996 007 8,33% 22,69% 21,05%
21-05-2007 3 172 170 8,82% 25,08% 23,11%
14-05-2007 3 424 659 9,52% 27,40% 26,48%
07-05-2007 3 290 729 9,15% 25,63% 23,37%
30-04-2007 3 154 556 8,77% 24,74% 23,30%
23-04-2007 3 081 378 8,56% 24,67% 26,27%
16-04-2007 3 379 384 9,39% 26,55% 25,90%
09-04-2007 2 153 301 5,98% 18,12% 16,70%
02-04-2007 2 940 880 8,17% 21,80% 21,23%
26-03-2007 3 703 950 10,29% 27,96% 25,19%
19-03-2007 3 355 176 9,33% 24,94% 24,33%
12-03-2007 3 063 442 8,51% 23,83% 23,57%
05-03-2007 3 226 650 8,97% 24,51% 22,83%
średnia 3 110 893 8,65% 24,09% 23,23%

W czasie emisji "Szymon Majewski Show" telewizja TVN znajdowała się na drugim miejscu pod względem ilości widzów. Najwięcej osób - 3,83 mln - oglądało wtedy Polsat, emitujący filmy w ramach cyklu "Megahit". Na trzeciej pozycji znalazła się Dwójka (1,87 mln; m.in. seriale "Quo Vadis" i "Pogoda na piątek" oraz "Panorama"), zaś na czwartej - Jedynka (1,38 mln; głównie spektakle "Teatru Telewizji").


Wszyscy 4+

Stacja AMR AMR % SHR %
Polsat 3 833 081 10,65% 29,61%
TVN 3 110 893 8,65% 24,09%
TVP2 1 872 096 5,20% 14,46%
TVP1 1 385 352 3,85% 10,70%

Z reklam nadawanych wokół zakończonej właśnie serii "SMS" TVN zarobił 16,65 mln zł, czyli o ponad 2 mln zł więcej niż ze spotów przy wiosennej edycji z 2006 roku, ale trzeba zaznaczyć, że wtedy seria miała o 2 odcinki mniej(dane cennikowe netto, bez rabatów).

Dla porównania wydatki na reklamy wokół zakończonego w niedzielę sezonu "Kuby Wojewódzkiego" wyniosły 17,44 mln zł, show ten miał jednak więcej wydań niż "SMS".

Dane telemetryczne pokazują, że program Szymona Majewskiego oglądany był najchętniej przez kobiety, widzów powyżej 30. roku życia, mieszkańców różnej wielkości miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 78 37,86%

Kobiety 120 62,14%
Wiek 4- 9 16 1,02%

10- 15 66 5,19%

16 - 19 61 3,85%

20 - 24 53 4,68%

25 - 29 79 6,60%

30 - 34 113 8,57%

35 - 39 105 6,91%

40 - 44 101 6,86%

45 - 49 121 9,79%

50 - 54 163 13,42%

55 - 59 199 13,87%

60+ 106 19,24%
Wlk.miasta Wieś 63 24,12%

< 50 tys. 107 25,74%

50-100 tys. 114 10,09%

100-200 tys. 150 12,01%

> 200 tys. 136 28,04%
Zawód Top management 129 10,38%

Pracownicy szczebla średniego 152 18,27%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 86 16,48%

Emeryci 129 33,76%

Inne 61 21,11%
Wykształcenie Podstawowe 89 40,64%

Średnie 125 37,15%

Wyższe 149 16,00%

Inne 44 6,21%

Latem TVN emitować będzie powtórki wybranych wydań "Szymon Majewski Show", które pojawiać się będą we wtorki o 22.50 i w soboty o 18.00. Nowa edycja programu ma wystartować we wrześniu.

Podobne informacje:

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN: Majewski popularniejszy od Wojewódzkiego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl