SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Media i Edipresse Polska przedłużyły współpracę reklamową

TVN Media i Edipresse Polska podpisały umowę, na mocy której kontynuują współpracę na wyłączność w zakresie reprezentacji handlowej przez TVN Media sprzedaży powierzchni reklamowej video in-stream w serwisach Edipresse Polska m.in. polki.pl, wizaz.pl, mamotoja.pl, party.pl, viva.pl, gotujmy.pl, ilewazy.pl.

Umowa stanowi przedłużenia trwającej od 2018 roku współpracy. Nowe obszary, które firmy będą rozwijać w najbliższych latach, zakładają tworzenie wspólnych ofert w oparciu o branded content.

TVN Media i Edipresse Polska współpracują reklamowo

- Nasze ponad dwuletnie doświadczenie pokazało, że połączenie atrakcyjnych, jakościowych treści redakcyjnych oferowanych użytkownikom przez Edipresse z portfolio reklamowym TVN Media jest korzystne z perspektywy reklamodawców. Dzięki temu w ramach jednej szerokiej oferty mogą zrealizować różne potrzeby komunikacyjne. Z kolei nasi partnerzy zyskują wsparcie w zakresie monetyzacji treści w środowisku digital'owym. Budowanie współpracy z partnerami jest naszym strategicznym kierunkiem działania - powiedziała Kinga Kucharska, dyrektor ds. rozwoju Premium Digital w TVN Media.

- Naszą dotychczasową współpracę strategiczną z TVN Media w obszarze sprzedaży reklamy video chcemy rozszerzyć o działania branded content i wspólne rozwiązania reklamowe dla największych klientów - powiedział Maciej Klepacki, dyrektor generalny Edipresse Polska. - Widzimy duży potencjał w połączeniu naszego eksperckiego contentu i doświadczenia w obszarze lifestyle, beauty czy też parenting z rozwiązaniami reklamowymi skierowanymi do targetu kobiecego oferowanymi przez TVN Media  - dodaje Klepacki.

Dołącz do dyskusji: TVN Media i Edipresse Polska przedłużyły współpracę reklamową

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Edipus
Normalnie szok! Znowu pewnie milion prerolli sprzedanych na plejerze poleci na ilewarzy.
odpowiedź