SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Media i SAR z czwartą edycją projektu #opiniejuroraeffie

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media właśnie wystartowały z czwartą edycją cyklu #opiniejuroraeffie, w którym członkowie jury Effie Awards komentują komunikację marketingową.

Pierwsza publikacja tegorocznej edycji cyklu #opiniejuroraeffie przedstawia 5 najważniejszych wniosków z analizy kampanii nagrodzonych w ostatniej edycji konkursu (Effie Awards 2019). Badanie zostało przygotowane na podstawie danych SAR Effie Awards.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Kolejne publikacje z cyklu #opiniejuroraeffie będą dotyczyły tematów związanych z nową rzeczywistością, w której branża komunikacji marketingowej stanęła przed wyzwaniami wynikającymi z niełatwej sytuacji społeczno-ekonomicznej związanej z pandemią.  

W ciągu kilku tygodni poprzedzających galę Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media będą publikować wyniki ankiety przeprowadzonej wśród jurorów konkursu Effie Awards 2020.

Członkowie jury oceniali w badaniu m.in. takie obszary jak weryfikacja strategii komunikacji marek w warunkach pandemii, trendy w zachowaniach konsumenckich czy największe wyzwania, jakie czekają marketerów w najbliższej przyszłości. W cotygodniowych publikacjach przewodniczący grup jurorskich będą komentować te i inne tematy z zakresu współczesnej komunikacji marketingowej.

- Wydarzenia ostatnich miesięcy istotnie zweryfikowały sposób postrzegania dotychczas stosowanych strategii komunikacji. Marketerzy stanęli w obliczu wielu niewiadomych związanych z budowaniem marek. W obecnych okolicznościach potrzeba dyskusji i wymiany opinii na temat nowej rzeczywistości i dynamicznie pojawiających się trendów wydaje się jeszcze bardziej istotna niż dotychczas. Cieszymy się, że jurorzy Effie Awards tak licznie zaangażowali się w tegoroczny projekt #opiniejuroraeffie - komentuje Andrzej Karasowski, dyrektor premium TV w TVN Media.

- Intensywność nowych zagadnień i obszarów w branży komunikacji marketingowej w ostatnich latach jest warta odnotowania. Ta kilkuletnia współpraca z TVN Media to idealna forma archiwizacji i przekazywania wiedzy eksperckiej z naszej dziedziny. Effie Awards wyznacza na polskim rynku standardy efektywności i jakości kampanii marketingowych, a możliwość dzielenia się wiedzą najlepszych praktyków pomaga w stałym podnoszeniu poziomu wiedzy i kwalifikacji w branży - dodaje Anna Zimecka, project director SAR.

Wzorem lat ubiegłych cykl #opiniejuroraeffie będzie kontynuowany również po gali Effie Awards. Prezentowane w nim będą studia kampanii nagrodzonych złotem.

Publikacje w ramach #opiniejuroraeffie będą udostępniane na platformie tv.tvnmedia.pl.

Dołącz do dyskusji: TVN Media i SAR z czwartą edycją projektu #opiniejuroraeffie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Effiegon
Ta akcja powinna nazywać się #wydawajciekasęwTVN
odpowiedź