SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Media przez kolejny rok będzie sprzedawać reklamy w TV Puls

TVN Media, biuro sprzedaży reklamy tv podpisało z TV Puls nową umowę dotyczącą pośrednictwa w sprzedaży czasu reklamowego w 2019 roku. Tym samym będą kontynuować współpracę w tym zakresie rozpoczętą w 2011 roku.

Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls

Na mocy zawartej umowy TVN Media, podobnie jak dotychczas będzie zajmować się sprzedażą czasu reklamowego w TV Puls oraz w Puls 2. Pierwszy kanał obsługuje w tym zakresie od 2011 roku, a drugi – od 2012 roku, czyli od momentu jego powstania.

Czas reklamowy w obu stacjach będzie sprzedawany w ramach pakietu Premium TV. TVN Media ma wyłączność na usługi pośrednictwa w obu tych kanałach.

- Dla Telewizji Puls priorytetem jest dalszy stabilny rozwój. Dobra współpraca i wysoka jakość obsługi brokerskiej dają nam możliwość i komfort skoncentrowania się na potrzebach naszych widzów - powiedział Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls.

W sierpniu br. TVN Media podpisało umowę brokerską z E-sport,  a od początku lipca br. ma w ofercie sponsorskiej Premium TV kanaly Discovery.

Dołącz do dyskusji: TVN Media przez kolejny rok będzie sprzedawać reklamy w TV Puls

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
Dlatego PULS 2 nigdy nie będzie w Cyfrowym Polsacie. Może to nawet i lepiej...
0 0
odpowiedź
User
Marek
Niech prezes Dąbski już nie narzeka na brak Pulsu 2 oraz niską pozycję Pulsu 1 na liście kanałów w Cyfrowym Polsacie. Sam doprowadził do takiej sytuacji wiążąc się z konkurencją.
0 0
odpowiedź
User
Marcin
Marek idąc Twoim tokiem myślenia NC+ powinno by stosować podobne praktyki również u siebie, jednak nie wykorzystuje i nie przymusza nadawców do reklamy w swoim biurze reklamy. To właśnie pokazuje jak Cyfrowy Polsat wykorzystuje swoją dominującą pozycję. A to w normalnym kraju powinno być karane.
0 0
odpowiedź