SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Media rusza z aukcją czasu reklamowego przy czołowych programach i skokach narciarskich

Jutro, 18 października biuro reklamy TVN Media organizuje aukcję ekskluzywnych bloków reklamowych przy listopadowych premierach top formatów TVN, w tym dwóch odcinkach finałowych („Ślub od pierwszego wejrzenia” oraz „Mam talent!”) oraz przy dwóch konkursach Pucharu Świata w Skokach Narciarskich.

Kamil Stoch podczas inauguracyjnego konkurś PŚ w skokach narciarskich 2021/2022Article

Klienci zainteresowani jakościową obecnością przy najlepiej oglądanych formatach będą mogli zagwarantować miejsce reklamowe dla swojej marki w specjalnych blokach reklamowych, oddalonych od pozostałych przekazów reklamowych, co ma zagwarantować im niski clutter reklamowy i maksymalny impakt komunikacji.

Oferta listopadowej aukcji to 31 ekskluzywnych breaków emitowanych od 1 do 30 listopada. Każdy z nich będzie przeznaczony tylko dla jednego reklamodawcy i zostanie wyemitowany w ramówce kanału TVN. Bloki te nie są dostępne w innej formie sprzedaży i zostaną umieszczone tuż przed premierami najchętniej oglądanych formatów, tj.: „Ślub od Pierwszego Wejrzenia”, „Top Model”, „Kuchenne Rewolucje”, „Mam Talent”, „Masterchef” oraz „Totalne Remonty Szelągowskiej”.

Przedmiotem aukcji będzie dodatkowo obecność w specjalnym, 30-sekundowym bloku reklamowym podczas pierwszego w TVN konkursu Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w Ruce (26-27.11.2022). Break reklamowy zostanie wyemitowany w czasie przerwy technicznej podczas pierwszej serii skoków i będzie przeznaczony wyłącznie na jeden spot, niezależnie od długości kopii (maks. 30 sek.). Dzięki takiemu rozwiązaniu brand klienta zostanie maksymalnie wyeksponowany.

Jak to działa?

Zakup reklam będzie realizowany z wykorzystaniem autorskiego narzędzia Biura Reklamy TVN Media: Ad_Auction, dzięki któremu cały proces odbywać się będzie w czasie rzeczywistym. Gwarantuje to wszystkim uczestnikom obserwację kolejnych postąpień (tj. kwot, o jakie zmienia się proponowana cena podczas licytacji), czas na podjęcie decyzji oraz zapewnia transparentność wszystkich podejmowanych działań.

Aukcja zostanie zrealizowana w modelu elastycznego zakończenia, uzależnionego od rzeczywistego popytu na dany blok reklamowy. Oznacza to, że jeśli tuż przed końcem aukcji wielu uczestników będzie nadal licytować dany blok, wówczas aukcja zostanie przedłużona o kolejne minuty, tak by pozostali uczestnicy mieli czas na reakcję. Przedłużenie liczone jest od momentu odnotowania bidu, a nie od systemowo ustalonej godziny zakończenia aukcji.

Aukcja rozpocznie się we wtorek 18. października o godz. 12:00 i jest zaplanowana na 45 minut.

Dołącz do dyskusji: TVN Media rusza z aukcją czasu reklamowego przy czołowych programach i skokach narciarskich

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl