SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN nowym liderem, duży spadek TVP1. Seriale TVP2 hitami tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansował kanał TVN. Natomiast w grupie komercyjnej stacja ta umocniła się na miejscu pierwszym. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej stacji TVN w okresie od 21 do 27 października 2013 roku wzrósł o 0,75 pkt. proc. do 13,53 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie jednak zmniejszył się o 0,70 proc. i wyniósł 11,94 proc. Natomiast z pozycji lidera na ostatnie miejsce podium spadła TVP1, której wynik w porównaniu do poprzedniego tygodnia wyniósł 11,62 proc., po spadku o 1,30 pkt. proc. Z kolei czwarte miejsce przypadło TVP2 (11,04 proc.; w górę o 0,32 pkt. proc.).

Odświeżony kanał TVP Info w zeszłym tygodniu zanotował spadek udziału o 0,04 pkt. proc. do 1,19 proc. Natomiast udział w rynku telewizyjnym kanału TVP Regionalna zwiększył się o 0,09 pkt. proc. do 1,05 proc.

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym pochwalić się mogą takie kanały jak: TV Puls (3,36 proc.; + 0,18 pkt. proc), TV4 (2,99 proc.; + 0,09 pkt. proc), ATM Rozrywka (0,89 proc.; + 0,08 pkt. proc) oraz TV6 (0,81 proc.; + 0,05 pkt. proc).

NAM

14.10 - 20.10

21.10 - 27.10

Lp.

Stacja

SHR %

SHR %

1

TVN

12,78%

13,53%

2

Polsat

12,64%

11,94%

3

TVP1

12,92%

11,62%

4

TVP2

10,72%

11,04%

5

TVN7

3,58%

3,39%

6

TV PULS

3,18%

3,36%

7

TVN24

3,10%

3,03%

8

TV4

2,90%

2,99%

9

Polsat2

1,81%

1,78%

10

Puls 2

1,29%

1,25%

11

TVP INFO

1,23%

1,19%

12

TVP Seriale

1,20%

1,16%

13

TVP Regionalna

0,96%

1,05%

14

TTV - Twoja Telewizja

1,16%

1,01%

15

ATM Rozrywka

0,81%

0,89%

16

Polsat News

0,92%

0,89%

17

TV6

0,76%

0,81%

18

Discovery

0,71%

0,76%

19

AXN

0,71%

0,76%

20

TVN Style

0,76%

0,72%


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera umocniła się telewizja TVN, która zyskała tutaj 1,01 pkt. proc. do 15,73 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zmniejszył się o 1,14 pkt. proc. do 12,53 proc. Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansowała TVP2 (wzrost udziału o 0,10 pkt. proc. do poziomu 9,06 proc.).

NAM

14.10 - 20.10

21.10 - 27.10

Lp.

Stacja

SHR %

SHR %

1

TVN

14,72%

15,73%

2

Polsat

13,67%

12,53%

3

TVP2

8,96%

9,06%

4

TVP1

9,07%

7,86%

5

TV PULS

3,61%

3,79%

6

TVN7

3,80%

3,32%

7

TV4

3,04%

3,29%

8

TVN24

2,18%

2,24%

9

Polsat2

1,78%

1,77%

10

TVP Seriale

1,32%

1,36%

11

Puls 2

1,30%

1,19%

12

Discovery

1,05%

1,18%

13

TTV - Twoja Telewizja

1,29%

1,08%

14

Polo TV

0,93%

0,97%

15

ATM Rozrywka

0,91%

0,94%

16

Eska TV

1,10%

0,92%

17

TVN Style

1,01%

0,90%

18

TV6

0,88%

0,89%

19

TVN Turbo

0,71%

0,87%

20

AXN

0,85%

0,87%

 

 

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: TVN nowym liderem, duży spadek TVP1. Seriale TVP2 hitami tygodnia

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lili
Jedynka Brauna bez missyjnej piłki kopanej nie istnieje.
odpowiedź
User
Riviera
O "Wiadomościach" z NRD ani słychu.
odpowiedź
User
ATM zamierza żerować na podatnikach?
Galeria nie zarobi na kampanię Komorowskiego.
odpowiedź