TVN obniżył ceny reklam o 10 proc., najdroższy jest 'Mam talent'

Średnio ceny reklam we wrześniowym cenniku TVN-u są niższe niż roktemu o 10 proc. Najwięcej kosztuje reklama podczas show "Mamtalent", która jest droższa niż we wrześniu ub.r. Natomiast spotyprzy nowym serialu "Naznaczony" są tańsze niż przy innychwieczornych serialach.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Za 30-sekundową reklamę podczas nadawanego w sobotę o 20.35programu "Mam talent" zapłacić trzeba nawet 77,8tys. zł, czyli o 17,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Potaniał zato emitowany w niedziele "Taniec z gwiazdami".Najdroższy 30-sekundowy spot w jego przerwie kosztuje bowiem 61,2tys. zł, co oznacza spadek o 21,2 proc.

Staniały również ceny reklam przy piątkowym"Superkinie" - o 25,6 proc. do 48,4 tys. zł.Droższe są za to "Fakty" - we wrześniu 2009 rokuza 30 sekund reklamy przed i po tym serwisie w dni powszedniezapłacić trzeba 53,5 tys. zł, a w weekendy - 48,5 tys. zł. Wewrześniu ub.r. więcej kosztowały spoty przy wydaniach weekendowych(52,8 tys. zł) niż w dni powszednie (47,4 tys. zł)

Z kolei cena półminutowej reklamy w czasie nowego serialu"Naznaczony", emitowanego w środę o 21.30,dochodzi do 43,6 tys. zł. To mniej niż kosztują reklamy przy innychnadawanych przez TVN wieczorem serialach, np. za 30-sekundowy spotw czasie "Na Wspólnej" (emisja od poniedziałku do czwartku o 20.05)zapłacić trzeba do 46,9 tys. zł, a półminutowa reklama w przerwieserialu "39 i pół" (wtorek 21.30) kosztuje do 48,4 tys. zł.

TVN sprzedaż reklam na wrzesień rozpoczęła wewtorek. W poniedziałek 10 sierpnia ze sprzedażą ruszyłaTelewizja Polska. Polsat ma ją otworzyć lada dzień.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu