SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN promuje telenowelę “Julia” (foto)

Pod koniec grudnia ub.r. ruszyła kampanie zewnętrzna nowej telenoweli stacji TVN “Julia”. Serial wspiera również akcja niestandardowa - konkurs dla widzów na najlepszy komiks.

Kampania zewnętrzna obejmuje internet, stacje radiowe oraz outdoor (nośniki premium, CTL, przejścia podziemne, siatki wielkoformatowe oraz ekrany w autobusach i Metrze Warszawskim). Kreację zaplanował dział marketingu TVN Media, zaś media zakupił Starcom wraz z TVN Media.

>>> “Julia” z meblami IMS

Stacja organizuje również konkurs “Miłość jak z komiksu”. Aby wziąć w nim udział, trzeba stworzyć własny komiks, używając do tego dostępnej grafiki na stronie serialu. Zgłoszenia można wysyłać do 14 lutego br., w walentynki jury wybierze półfinalistów, a 15 lutego rozpocznie się głosowanie internautów na najlepszy projekt. Zwycięzcy ogłoszeni zostaną 28 lutego. Nagrodą główną w konkursie jest trzydniowy wyjazd do SPA z aktorami z serialu.

“Julia” to opowieść o młodej dziewczynie, która ucieka od narzeczonego dilera narkotyków i trafia do rodziny właścicieli kliniki piękności. Serial z udziałem Julii Rosnowskiej, Michała Lewandowskiego i Krystiana Wieczorka jest nadawany w TVN w dni powszednie o 17.55 począwszy od 2 stycznia br. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: TVN promuje telenowelę “Julia” (foto)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
j
kolejny gniot badziewie szmira tandeta śmieciowego TVN
odpowiedź
User
CW
Śliczny obrazek, przesłodzony jak ten jelonek na rykowisku.
odpowiedź
User
nicko
No poczatek Julia ma słaby. Przegrała z Polsatem
odpowiedź