SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN przed Polsatem, liderem TVP1

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 23 lutego do 1 marca 2015 roku zwiększył się o 0,75 pkt. proc. do 13,17 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,27 pkt. proc. i wyniósł 11,23 proc. Zaś na ostatniej pozycji podium uplasowała się Telewizja Polsat, która tydzień wcześniej była druga. Wynik tej stacji to 11,15 proc., po wzroście o 0,02 pkt. proc. Czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,51 proc.; do góry o 0,08 pkt. proc.).

Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie uplasował się na poziomie 45,06 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 1,12 pkt. proc.

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,50 proc.; + 0,24 pkt. proc.), TVP Seriale (1,47 proc.; + 0,01 pkt. proc.), TTV (1,42 proc.; + 0,06 pkt. proc.) i Polo TV (0,87 proc.; + 0,09 pkt. proc.).

Wszyscy 4+

16.02 - 22.02.2015 r.

23.02 - 01.03.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVP1

889 027

12,42%

939 781

13,17%

2

TVN

784 697

10,96%

801 257

11,23%

3

Polsat

796 814

11,13%

795 404

11,15%

4

TVP2

674 940

9,43%

678 914

9,51%

5

TVN7

233 116

3,26%

249 563

3,50%

6

TVP INFO

225 481

3,15%

213 086

2,99%

7

TV4

222 245

3,10%

210 465

2,95%

8

TV PULS

233 666

3,26%

206 788

2,90%

9

TVN24

192 051

2,68%

190 980

2,68%

10

Puls 2

125 193

1,75%

118 666

1,66%

11

Polsat2

107 575

1,50%

104 680

1,47%

12

TVP Seriale

104 747

1,46%

104 553

1,47%

13

TTV - Twoja Telewizja

97 568

1,36%

101 368

1,42%

14

TV6

86 682

1,21%

89 788

1,26%

15

TVP Rozrywka

81 838

1,14%

73 340

1,03%

16

TVP Regionalna

69 009

0,96%

70 116

0,98%

17

Polsat News

66 335

0,93%

68 050

0,95%

18

Polo TV

56 126

0,78%

62 112

0,87%

19

Stopklatka

59 314

0,83%

61 615

0,86%

20

Nickelodeon

60 202

0,84%

57 766

0,81%

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,10 pkt. proc. do 13,31 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zwiększył się o 0,63 pkt. proc. do 12,98 proc.

Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki - wzrost udziału o 0,90 pkt. proc. do 9,10 proc. udziału. Z kolei czwartą lokatę zajęła Dwójka (do góry o 0,17 pkt. proc. do 8,26 proc.).

Wszyscy 16-49

16.02 - 22.02.2015 r.

23.02 - 01.03.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

Polsat

376 185

13,41%

372 994

13,31%

2

TVN

346 430

12,35%

363 573

12,98%

3

TVP1

230 010

8,20%

254 794

9,10%

4

TVP2

226 957

8,09%

231 505

8,26%

5

TV PULS

112 829

4,02%

102 878

3,67%

6

TVN7

89 304

3,18%

93 677

3,34%

7

TV4

96 087

3,42%

92 150

3,29%

8

TVN24

59 850

2,13%

55 010

1,96%

9

Puls 2

54 742

1,95%

53 931

1,93%

10

TTV - Twoja Telewizja

45 762

1,63%

47 380

1,69%

11

TVP Seriale

44 053

1,57%

42 304

1,51%

12

Polsat2

41 380

1,47%

41 518

1,48%

13

TV6

44 715

1,59%

39 855

1,42%

14

Polo TV

33 875

1,21%

39 322

1,40%

15

Eska TV

29 055

1,04%

33 413

1,19%

16

TVP INFO

37 216

1,33%

33 156

1,18%

17

TVN Style

25 195

0,90%

27 295

0,97%

18

Stopklatka

25 842

0,92%

27 052

0,97%

19

TVP Rozrywka

29 144

1,04%

22 974

0,82%

20

Discovery

20 421

0,73%

21 240

0,76%

 

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: TVN przed Polsatem, liderem TVP1

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Edward M.
Haha, gonimy Polsat w komercyjnej... już nam konkurent nie ucieknie.
odpowiedź
User
portal "branżowy"
Podszywanie się pod cudze dane, imię, nazwisko, monogram jest karalne. Dziwię się, że MW znoszą te kryminalne wybryki TVP.
odpowiedź
User
xxx
No i polsacik spada.Nie dziwota,w ofercie nic nie maja.
odpowiedź