SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Grupa Discovery we współpracy z E.Wedel produkuje cotygodniowy serial, premiera jesienią w TVN

TVN Grupa Discovery we współpracy z firmą E.Wedel pracuje nad nowym cotygodniowym serialem. Produkcja będzie emitowana w TVN w jesiennej ramówce w prime-time. - Serial fabularny łączący rozrywkę z wątkami historycznymi jest idealnym sposobem na przybliżenie postaci Jana Wedla - informuje Dominika Igielińska, branded content manager z E.Wedel.

fot. materiały prasoweArticle

Wspólny projekt TVN Grupy Discovery i E.Wedel ma być uhonorowaniem 170-lecia marki słodyczy. Serial będzie liczył kilka godzinnych odcinków. Będzie emitowany w TVN w jesiennej ramówce 2021 roku w ścisłym prime-time stacji. Na chwilę obecną nadawca nie zdradza tytułu, fabuły oraz obsady produkcji.

- W tym roku obchodzimy jubileusz 170-lecia istnienia marki E.Wedel. Z tej okazji, szukaliśmy sposobu na to, aby w niekonwencjonalny sposób opowiedzieć naszą historię. Serial fabularny łączący rozrywkę z wątkami historycznymi jest idealnym sposobem na przybliżenie postaci Jana Wedla, który odegrał olbrzymią rolę w historii naszej firmy. Ostatni z rodu Wedlów uchodził za filantropa i wizjonera wyprzedzającego czasy, w których żył. Oprócz tego, śledząc losy naszych bohaterów, zapoznamy się z nieznanymi dotąd szerokiej publiczności faktami z bogatej przeszłości E.Wedel - informuje Dominika Igielińska, branded content manager z E.Wedel.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

E.Wedel należy do grona ścisłych partnerów biznesowych TVN Grupa Discovery od wielu lat. Lokowania produktów tej marki można było zobaczyć w wielu produkcjach stacji, np. „Chyłce - Kasacji” czy „Usta Usta”.

Kolejny projekt content marketingowy TVN

Wspólny serial TVN Grupy Discovery i E.Wedel to kolejny projekt telewizyjnego nadawcy w obszarze branded content marketingu. - Współpraca w obszarze branded content to stały element naszej oferty sprzedaży specjalnej, a nadchodzący projekt z Wedlem pokazuje, że działania tego typu cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród klientów - wyjaśnia Jacek Szymczyk, dyrektor ds. sprzedaży specjalnej TVN Media.

- Obserwujemy wyjątkowo silną synergię między potrzebami widzów, a wyzwaniami komercyjnymi rynku. Content marketing w okolicznościach pandemii szczególnie zyskał na sile. W dużej mierze jest to spowodowane tym, że pozwala na połączenie jakości treści i magii storytellingu. Rozwiązanie to daje markom przestrzeń na opowiedzenie swoich historii w oparciu o kontent szyty na miarę i odpowiadający potrzebom widzów - dodaje.

TVN Grupa Discovery dotychczas wyprodukowała już 12 projektów, realizowanych w współpracy z partnerami komercyjnymi - 8 z nich to propozycje rozrywkowe, a 4 to formaty oparte o ideę chmur kontentowych.

- Nasze projekty content marketingowe oparte są przede wszystkim na jakości treści przez co są nie tylko efektowne, a też efektywne - przekładają się bezpośrednio na wyniki sprzedaży naszych klientów i na zaangażowanie widzów. Do tej pory w ramach produktów branded content marketingu z wysokiej półki zrealizowaliśmy m.in. „My Way”, „LEGO Masters” czy „Totalne remonty Szelągowskiej”. Każdy z tych tytułów został entuzjastycznie przyjęty przez widzów, cieszył się dużą popularnością w swoich pasmach. Teraz idziemy o krok dalej i przecieramy nowy szlak - serialowy. Wierzę, że wraz z E. Wedlem uda nam się zrobić ambitną produkcję telewizyjną, która podbije serca ludzi i będzie kolejnym dowodem na to, jak ogromny potencjał tkwi w działaniach opartych o branded contetnt - informuje Jacek Szymczyk.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN Grupa Discovery we współpracy z E.Wedel produkuje cotygodniowy serial, premiera jesienią w TVN

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Goplana
To dopiero będzie drewno.
odpowiedź
User
Nickie
Mam dla was tytuł. "Reklama Wedla"
odpowiedź
User
Janko
Na chwilę obecną (w profesjonalnych mediach za taki zwrot traci się prace!) zapowiada się kolejna kolorowanka, wymuskana i pozbawiona życia reklamówka. Na szczęście może ostatnia za starego właściciela?
odpowiedź