TVN spodziewa się niskiej jednocyfrowej dynamiki wzrostu przychodów reklamowych w II kw.

TVN spodziewa się, że w II kwartale jego przychody reklamowe w segmencie telewizyjnym będą rosnąć w niskim, jednocyfrowym tempie, wynika z prezentacji spółki dla inwestorów.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

“W drugim kwartale oczekujemy niskiej jednocyfrowej dynamiki wzrostu telewizyjnych przychodów reklamowych rok do roku" - czytamy w prezentacji.

Spółka podała, że 9 dni bez reklam, co było efektem ogłoszenia żałoby narodowej, równa się dla niej ok. 10% kwartalnych przychodów pro rata. Pomimo okresu żałoby trendy na rynku pozostały zgodne z oczekiwaniami spółki.

"Rynek powraca do trendów sprzed okresu żałoby" - ocenia spółka w prezentacji.

Spółka poinformowała, że spodziewa się w II kw. wzrostu przychodów reklamowych r/r w niskim, jednocyfrowym tempie. Będzie on m.in. efektem wzrostu sprzedaży i cen spotów reklamowych oraz przedłużenia wiosennego sezonu programowego na czerwiec.

TVN ocenia, że wartość polskiego rynku reklamy telewizyjnej w I kwartale wzrosła o 0,2% r/r do 790 mln zł, Spółka podała, że jej własne przychody z reklamy telewizyjnej wzrosły w tym okresie o 2,7% do 264 mln zł.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana