SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Style liderem stacji lifestylowych. Viacom Blink! i TLC tracą

W styczniu 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych pozostał kanał TVN Style. Na drugie miejsce awansował Polsat Play, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła stacja Viacom Blink!.

TVN Style liderem stacji lifestylowych. Viacom Blink! i TLC tracą

Udział TVN Style w styczniu 2014 roku wyniósł 0,63 proc., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 1,56 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował skierowany do mężczyzn Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 20,45 proc. i wyniósł 0,53 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Z czwartej pozycji na ostatnie miejsce podium awansował kanał TVN Turbo. Udział tej stacji wyniósł 0,48 proc., po wzroście o 11,63 proc.

Natomiast największy spadek w rankingu zanotowała zajmująca ostatnią lokatę stacja Viacom Blink!, której średni udział zmniejszył się o 50 proc. do poziomu 0,01 proc. Przed rokiem kanał ten był dziewiąty.

Lp.

Stacja

Wszyscy 4+

styczeń 2013

styczeń 2014

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVN Style

45 674

0,64%

45 889

0,63%

2

Polsat Play

31 055

0,44%

38 462

0,53%

3

TVN Turbo

30 250

0,43%

34 910

0,48%

4

Polsat Cafe

25 188

0,35%

28 573

0,39%

5

TLC

32 699

0,46%

27 680

0,38%

6

kuchnia+

9 038

0,13%

9 178

0,13%

7

Domo+

6 772

0,10%

6 752

0,09%

8

BBC Lifestyle

5 869

0,08%

4 929

0,07%

9

Polsat Food

-

-

4 146

0,06%

10

Viacom Blink

1 131

0,02%

714

0,01%


Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. Rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział wzrósł tutaj o 2,44 proc. i wyniósł 0,84 proc.

Drugie miejsce zajął kanał TVN Turbo (0,73 proc.; wzrost o 14,06 proc.). Ostatnia lokata podium należała do Polsatu Play, który rok wcześniej był czwarty (0,64 proc.; w górę o 20,75 proc.).

W tym ujęciu największym wzrostem (o 36,36 proc.) pochwalić się mogła Kuchnia+. Również i tutaj najwięcej stracił Viacom Blink! - było to 50 proc.

Lp.

Stacja

Wszyscy 16-49

styczeń 2013

styczeń 2014

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVN Style

23 605

0,82%

24 481

0,84%

2

TVN Turbo

18 383

0,64%

21 264

0,73%

3

Polsat Play

15 086

0,53%

18 690

0,64%

4

TLC

18 215

0,63%

14 643

0,50%

5

Polsat Cafe

12 537

0,44%

13 550

0,47%

6

kuchnia+

3 153

0,11%

4 236

0,15%

7

BBC Lifestyle

2 983

0,10%

3 166

0,11%

8

Domo+

2 846

0,10%

2 450

0,08%

9

Polsat Food

-

-

2 258

0,08%

10

Viacom Blink

520

0,02%

239

0,01%

 

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem stacji lifestylowych. Viacom Blink! i TLC tracą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl