SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Style liderem wśród kanałów lifestylowych, Kuchnia+ z dużym wzrostem

W maju br. na pozycji lidera oglądalności wśród stacji lifestylowych umocnił się TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła Kuchnia+, z kolei najwięcej stracił kanał Love.

TVN Style liderem wśród kanałów lifestylowych, Kuchnia+ z dużym wzrostem

Udział TVN Style w maju 2013 roku wyniósł 0,73 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 16,9 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugą lokatę zajął kanał TVN Turbo, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 2,9 proc. i wyniósł 0,53 proc. Z kolei ostatnie miejsce podium należało do TLC. Udział tej stacji wyniósł 0,42 proc., po spadku o 18,3 proc.

Największym wzrostem pochwalić się mogła zajmująca szóste miejsce Kuchnia+, której udział w badanym miesiącu zwiększył się o 51,9 proc. i wyniósł 0,16 proc. Stacja ta została w kwietniu br. udostępniona także dotychczasowym klientom platformy n, co miało związek z fuzją nc+.

Natomiast największy spadek w rankingu zanotowała zajmująca ostatnią lokatę stacja Wedding TV, której średni udział zmniejszył się o 27,3 proc. do poziomu 0,02 proc. 20 maja br. kanał zmienił nazwę na Love i wzbogacił swoją ofertą programową (więcej na ten temat).

wszyscy 4+

maj

2012

2013

Stacja

AMR

SHR %

AMR 

SHR %

TVN Style

34 124

0,627

41 961

0,733

TVN Turbo

27 766

0,510

30 043

0,525

TLC

27 651

0,508

23 760

0,415

Polsat Play

16 104

0,296

23 483

0,410

Polsat Cafe

15 636

0,287

18 175

0,317

kuchnia+

5 641

0,104

9 056

0,158

Domo+

4 812

0,088

4 083

0,071

BBC Lifestyle

2 855

0,052

3 506

0,061

Polsat Food

-

-

3 034

0,053

Viacom Blink

1 383

0,025

1 300

0,023

Love (Wedding TV)

1 208

0,022

909

0,016


Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem także pozycja lidera należała do TVN Style, której udział wzrósł tutaj o 17,7 proc. i ustabilizował się na poziomie 1,01 proc. Drugie miejsce zajął kanał TVN Turbo (0,82 proc.; w górę o 0,1 proc.), zaś ostatnia lokata podium należała do TLC (0,63 proc.; - 8,6 proc.).

W grupie 16-49 największym wzrostem (o 38,9 proc.) pochwalić się mógł już jednak kanał Love. Z kolei najwięcej stracił tutaj Viacom Blink! - było to aż 53,6 proc.

wszyscy 16-49

maj

2012

2013

Stacja

AMR

SHR %

AMR 

SHR % 

TVN Style

19 463

0,854

23 406

1,005

TVN Turbo

18 650

0,819

19 097

0,820

TLC

15 715

0,690

14 713

0,631

Polsat Play

8 225

0,361

11 666

0,501

Polsat Cafe

8 174

0,359

8 873

0,381

kuchnia+

3 649

0,160

3 656

0,157

BBC Lifestyle

2 270

0,100

2 115

0,091

Domo+

2 771

0,122

2 053

0,088

Polsat Food

-

-

1 930

0,083

Love (Wedding TV)

412

0,018

573

0,025

Viacom Blink

627

0,028

305

0,013


Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w maju 2013 roku był mecz piłki nożnej Pucharu Polski, który do TVN Turbo przyciągnął 403 tys. widzów. Do rankingu top 10 stacji najwięcej, bo aż pięć pozycji wprowadziła stacja TVN Style. Po dwa miejsca zajęły programy nadane przez TVN Turbo oraz TLC. W zestawieniu znalazł się jedna pozycja z Polsat Play.

Raport TOP programów

Stacja

Wszyscy 4+

Program

AMR

SHR %

PUCHAR POLSKI /MECZ PILKI NOZNEJ/

TVN Turbo

402 764

3,28

LIGA EUROPEJSKA UEFA /MECZ PILKI NOZNEJ/

TVN Turbo

265 690

2,20

SEKRETY CHIRURGII /REALITY SHOW POL./

TVN Style

258 034

2,58

MAGIEL TOWARZYSKI /MAG.KULT./

TVN Style

254 047

1,94

UGOTOWANI /REALITY SHOW POL./

TVN Style

251 720

2,27

SKARBY III RZESZY /SER.DOK.POL./

Polsat Play

243 660

1,81

WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./

TVN Style

236 083

2,01

MOJ SYN WAZY POL TONY /FILM DOK.ANG./

TVN Style

229 047

1,57

NIE DO UWIERZENIA! /SER. DOK. USA/

TLC

195 716

1,77

WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./

TLC

194 807

2,05

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem wśród kanałów lifestylowych, Kuchnia+ z dużym wzrostem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl