SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Style na czele kanałów lifestylowych w 2015 roku. Discovery Life najbardziej w dół

W 2015 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogły dwie stacje: Polsat Food i E! Entertainment, a na przeciwnym biegunie znalazł się kanał Discovery Life.

Article

Średni dobowy udział TVN Style w rynku telewizyjnym w 2015 roku wyniósł 0,67 proc., po wzroście względem poprzedniego roku o 1,52 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmalał o 3,64 proc. i wyniósł 0,53 proc. Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik to 0,48 proc. (bez zmian w porównaniu do 2014 roku).

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 50 proc., pochwalić się mogły ex aequo dwie stacje: Polsat Food i E! Entertainment. Średni udział tej pierwszej anteny w ub.r. wyniósł 0,09 proc. (awansowała ona z miejsca ósmego na siódme), a tej drugiej - 0,03 proc. (10. lokata).

Z kolei największy spadek zanotowała stacja Discovery Life, która utrzymała miejsce szóste. Jej wynik zmalał o 20 proc. do 0,16 proc.

Na ostatnim miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia 2014 roku, a monitorowana jest od marca ub.r. Jej udział w rynku od tego czasu do końca grudnia ub.r. wyniósł 0,02 proc.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

rok

2014

2015

Stacja

SHR %

SHR %

TVN Style

0,66%

0,67%

Polsat Play

0,55%

0,53%

TVN Turbo

0,48%

0,48%

Polsat Cafe

0,35%

0,38%

TLC

0,37%

0,35%

Discovery Life

0,20%

0,16%

Domo

0,10%

0,12%

Polsat Food

0,06%

0,09%

Kuchnia+

0,11%

0,09%

BBC Lifestyle

0,05%

0,06%

E! Entertainment

0,02%

0,03%

Lifetime

-

0,02%

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział w ub.r. wyniósł 0,90 proc. (bez zmian).

Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,73 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący stratę o 2,67 proc. Zaś ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział wyniósł 0,67 proc. (również bez zmian).

W tym ujęciu najwięcej zyskała stacja E! Entertainment (kanał ten zanotował wzrost o 50 proc. do 0,06 proc. udziału).

Wirtualnemedia.pl

16-49

rok

2014

2015

Stacja

SHR %

SHR %

TVN Style

0,90%

0,90%

TVN Turbo

0,75%

0,73%

Polsat Play

0,67%

0,67%

TLC

0,50%

0,48%

Polsat Cafe

0,40%

0,39%

Discovery Life

0,16%

0,18%

Domo

0,09%

0,12%

Polsat Food

0,08%

0,10%

Kuchnia+

0,12%

0,09%

BBC Lifestyle

0,09%

0,08%

E! Entertainment

0,04%

0,06%

Lifetime

-

0,02%

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele kanałów lifestylowych w 2015 roku. Discovery Life najbardziej w dół

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Emil
A gdzie DISCOVERY LIFE?!
11 11
odpowiedź
User
smakosz
O! Polsat Food w końcu przegonił Kuchnię+.
Ale zaskoczenie. Nie ma to jak odpowiednie osoby na odpowiednich stanowiskach.
10 8
odpowiedź