SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Style, Polsat Play i TVN Turbo najchętniej oglądanymi stacjami lifestylowymi w lipcu

W lipcu 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Wysokie - czwarte - miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w lipcu 2017 roku wyniósł 0,75 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do lipca 2016 roku wynik ten zmniejszył się o 1,32 proc.

Drugi był Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 7,02 proc. i wyniósł 0,53 proc.

Kolejną lokatę, z udziałem wynoszącym 0,52 proc., zajęło TVN Turbo. Jego wynik poszedł do góry o 10,64 proc.

Czwarte miejsce ex aequo należało do dwóch stacji: nadającego od stycznia br. HGTV oraz Polsatu Cafe, których udział w lipcu br. wyniósł po 0,42 proc. Wynik tej pierwszej w porównaniu do lipca ub.r. zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bo o 320 proc. (względem TVN Meteo Active), a drugiej - zmalał o 2,33 proc.

Z kolei największą stratę zanotował kanał Lifetime, który spadł z pozycji 11. na 13. Jego wynik zmalał o 57,14 proc. do 0,03 proc.

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w lipcu br. również należała do stacji TVN Style. Jej udział w tym ujęciu wyniósł 1,15 proc., po wzroście o 4,55 proc.

Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,93 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 19,23 proc.

Podium uzupełnia Polsat Play, notujący spadek o 9,72 proc. do 0,65 proc. udziału.

Oczko niżej znalazł się HGTV, który również i tutaj zanotował największy wzrost w zestawieniu (jego udział względem TVN Meteo Active z lipca ub.r. zwiększył się o 533,33 proc. do 0,57 proc.).

Największy spadek w tym ujęciu też odnotowało Lifetime (było to 50 proc. do 0,03 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN Style, Polsat Play i TVN Turbo najchętniej oglądanymi stacjami lifestylowymi w lipcu

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
moja ocena - wygrywa zasłużnie TVN
TVN Turbo jest po prostu najlepsze! Super stacja od samego powstania, gdzie ich w zasadzie nawet te najstarsze produkcje można oglądać zawsze bez końca - czyli nawet gdyby powtarzali od początku jakiś ich program śmiało można byłoby to z przyjemnością oglądać - jak Legendy PRL... Bardzo dziękuje TVN za powstanie tak super stacji jaką jest od samego początku TVN Turbo. Pamiętam też mniej więcej start Polsat Play - jak dla mnie ta stacja nie istnieje i nigdy nie będzie istnieć - jest do niczego (...) podobnie jak Polsat Cafe zawsze pozostaje wykasowana - raz po raz otrzymuje szanse czy warto oglądać durne stacje od Polsatu - zawsze pozostaje bez zmian... TVN Style bardziej byłem za wcześniej - teraz mniej mnie odpowiada, ale jak widać jest zawsze na pierwszym miejscu. Stacje od Discovery jak zawsze nie cieszą się popularnością - mnie też nie odpowiadają tak samo jak durne stacje tematyczne i daremne od Polsatu. Zatem jak zawsze słabe są i wypadają TLC i Discovery Life. HGTV też jest super - tylko jest problem aby to zawsze oglądać - brak czasu, praca i inne sprawy lub problemy - za dużo tych dobrych stacji od TVN, w każdym bądź razie zawsze są najlepsze i najlepiej się prezentują i wypadają. Stacje tematyczne od Polsatu to tragedia od samego początku - i tak jest zawsze i pozostanie... Stacje tematyczne od Discovery - słabe lub wręcz bardzo słabe - za dużo tam durnot, nigdy nic ciekawego...
9 11
odpowiedź
User
6
bbc lifestyle ma świetna ramówkę na lato. po 19 ogląda sie to ciągiem. Poruszające programy-nie tylko do oglądania jak bezmyślnie jak zombie. Szkoda,że spada. Zbyt inteligentnie jak na polskiego widza?
9 8
odpowiedź
User
KIKI/polsat cafe
Polsat z kanałem kobiecym daleko w tyle. Miałkość i prostactwo w ofercie odbija się nieustająco. Brak strategii programowej , brak pomysłu , idei , energii do pozyskania innych profilowo telewidzów. Sztandarową ramotą tej stacji są" Gwiazdy na dywaniku " -nudny , stary format o nie odświeżanej od lat formule , rzekome "gwiazdy" tej stacji to trzecia liga celebów ,których nie wziąłby ani TVN Style , ani TLC. Osoby ,które pełniły rolę awaryjnych gości tu zostały p r o w a d z ą c y m i !!!!!!!!!!!!!!!! Szlachetny temat szpitala pediatrycznego jest po prostu karykaturą produkcji telewizyjnej , odnosi się wrażenie że to produkcja amatorska na vhs . Jedyny program o piersiach warty jest uwagi ale jedna jaskółka wiosny nie czyni. Prawdziwą bolączką Polsatu powinien być ten kanał , który przez lata nic nie zyskał a stracił i widzów i mnóstwo kasy. Dlaczego zarząd nie widzi tej programowo-biznesowej porażki , dlaczego toleruje pokazywaną tam szmirę w burdelowej oprawie buduaru ?! Pani Terentiew z takim talentem nie widzi braku polityki programowej oraz braku oferty kobiecej kanału , który powinien być szmaragdem w ofercie grupy.
10 8
odpowiedź