TVN Style: Wojciech Cejrowski zyskał widzów

Druga odsłona programu “Wojciech Cejrowski. Boso”, emitowana w listopadzie i grudniu w TVN Style, miała więcej widzów niż pierwsza edycja cyklu pokazywana latem br. Program pokonał także propozycje konkurencyjnych stacji.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Premierowo druga seria “Boso” opowiadająca o wyprawie Cejrowskiego do Jerozolimy, emitowana była w piątki o 21.30. Średnia widownia ośmiu pokazanych odcinków wyniosła 104 tys. osób, co przełożyło się na 0,68 proc. udziału w grupie 4+ i 0,78 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

W paśmie nadawania programu kanał TVN Style był liderem wśród kobiecych stacji lifestylowych. Udział konkurencyjnego TLC wyniósł wtedy 0,47 proc., zaś Polsat Cafe miał raptem 0,16 proc. udziału.

Lepszy wynik produkcja osiągnęła w trakcie pierwszej emisji powtórkowej, którą można było zobaczyć w niedziele o 11.30. W tym czasie średnia oglądalność “Boso” wyniosła 129 tys. widzów (1,35 proc. udziału w 4+ i 1,70 proc. w 16-49).

Zarówno premierowe jak i powtórkowe odcinki programu Wojciecha Cejrowskiego miały wyższy udział od średniego udziału TVN Style w okresie od 4 listopada do 23 grudnia br., który wyniósł odpowiednio 0,35 proc. i 0,47 proc.

Dla porównania, pierwsza odsłona cyklu “Boso” emitowana w TVN Style latem br. miała średnio 85 tys. widzów i 0,67 proc. udziału (dane dotyczą piątkowych premier) oraz 86 tys. widzów i 1,08 proc. udziału (niedzielne poranne powtórki).

Z danych telemetrycznych wynika, że program oglądały głównie kobiety, widzowie między 35. a 59. rokiem życia, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

Kanał planuje emisję kolejnej serii “Wojciech Cejrowski. Boso”. Szczegóły na razie nie są jednak znane. Natomiast od stycznia 2012 roku w niedziele o 10.55 pierwszą edycję cyklu, opowiadającą o wyprawie do Etiopii, powtarzać będzie główna antena TVN (więcej na ten temat).

Widownia “Boso” odcinek po odcinku

Oglądalność cyklu na tle konkurencji

Profil widowni programu

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"