SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN traci po wygaszeniu jesiennej ramówki, TVP2 zyskuje

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności obroniła TVN, natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

fot. Shutterstock.com

fot. Shutterstock.com

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 26 listopada do 2 grudnia br. była stacja TVN. Jej udział spadł o 1,22 pkt. proc. do 14,08 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej lokacie znalazła się Jedynka, której udział w rynku spadł o 0,19 pkt. proc. do 13,91 proc. Ostatnie miejsce podium należało do Polsatu z wynikiem na poziomie 13,34 proc. (po spadku o 0,19 pkt. proc.). Na czwartej pozycji znalazła się TVP2 (12,49 proc., wzrost o 0,58 pkt. proc.).

NAM19.11 - 25.1126.11 - 02.12
Lp.StacjaSHR %SHR %
1TVN15,30%14,08%
2TVP114,10%13,91%
3Polsat13,53%13,34%
4TVP211,91%12,49%
5TVP INFO3,08%3,14%
6TVN73,25%3,05%
7TV42,66%2,92%
8TV PULS2,93%2,77%
9TVN242,84%2,75%
10Polsat21,64%1,55%
11Polsat News0,77%0,82%
12TVP Seriale0,71%0,79%
13MiniMini+0,68%0,74%
14Polo TV0,56%0,71%
15AXN0,66%0,68%
16Polsat Sport0,76%0,66%
17Kino Polska0,59%0,66%
18TVN Style0,71%0,64%
19Discovery0,65%0,63%
20Nickelodeon0,61%0,60%


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansował Polsat, który jednak stracił tutaj 0,47 pkt. proc. do 15,25 proc. udziału. Z kolei na drugie miejsce spadła TVN, po spadku udziału aż o 2,04 pkt. proc. do 14,09 proc. Na ostatnią lokatę podium awansowała TVP2 (10,98 proc.; wzrost o 1,11 pkt. proc.). 

NAM19.11 - 25.1126.11 - 02.12
Lp.StacjaSHR %SHR %
1Polsat15,72%15,25%
2TVN16,13%14,09%
3TVP29,87%10,98%
4TVP110,27%10,32%
5TV42,79%3,16%
6TV PULS3,38%3,05%
7TVN73,34%2,92%
8TVN241,99%2,15%
9Polsat21,85%1,69%
10TVP INFO1,45%1,56%
11TVP Seriale0,92%1,07%
12Polo TV0,74%0,94%
13Discovery0,95%0,91%
14AXN0,88%0,91%
15TVN Style0,95%0,81%
16TVN Turbo0,76%0,75%
17Polsat Sport0,83%0,75%
18Kino Polska0,57%0,74%
19Comedy Central0,75%0,70%
20Disney Junior0,66%0,70%


Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,68 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 26.11 – 02.12.2012 - grupa 4+

Lp.DataStacjaProgramOglądalność 4+ 
126-11-2012TVP2M JAK MILOSC /TELENOW.POL./7676122
228-11-2012TVP2NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./6220567
302-12-2012TVP1SPORT /SERWIS SPORT./5199205
429-11-2012TVP1OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./5075256
527-11-2012TVP1TELEEXPRESS4928253
626-11-2012TVP2BARWY SZCZESCIA /SER.POL./4914437
702-12-2012TVP1PROGNOZA POGODY4730499
802-12-2012TVP1NAD ROZLEWISKIEM /SER.OBYCZ.POL./4650090
927-11-2012TVNFAKTY4489405
1028-11-2012TVP1WIADOMOSCI4460479
1126-11-2012TVP2KULISY SERIALU M JAK MILOSC 4252632
1202-12-2012TVP1JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/3709636
1302-12-2012TVP1KOMISARZ ALEX /SER.KRYM.POL/3497026
1426-11-2012TVNLEKARZE /SER.OBYCZ.POL./3473527
1527-11-2012TVP1KLAN /TELENOWELA POL./3443069


15 najlepiej oglądanych programów w dniach 26.11 - 02.12.2012 - grupa 16-49

Lp.DataStacjaProgramOglądalność 16-49
126-11-2012TVP2M JAK MILOSC /TELENOW.POL./2906355
228-11-2012TVP2NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./2280213
302-12-2012TVP1SPORT /SERWIS SPORT./1770536
426-11-2012TVP2KULISY SERIALU M JAK MILOSC 1757163
502-12-2012TVNFAKTY1753192
626-11-2012TVNLEKARZE /SER.OBYCZ.POL./1661687
727-11-2012TVP2BARWY SZCZESCIA /SER.POL./1654328
802-12-2012TVP1PROGNOZA POGODY1574939
929-11-2012TVP1OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./1552541
1002-12-2012TVP1NAD ROZLEWISKIEM /SER.OBYCZ.POL./1446990
1127-11-2012TVNPRAWO AGATY /SER.OBYCZ.POL./1439432
1202-12-2012TVP1WIADOMOSCI1404997
1327-11-2012TVP1TELEEXPRESS1395868
1428-11-2012PolsatPIERWSZA MILOSC /SER.OBYCZ.POL./1388397
1529-11-2012PolsatPRZYJACIOLKI /SER.FAB.POL./1382139

 


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN traci po wygaszeniu jesiennej ramówki, TVP2 zyskuje

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
Jak się daje same piwtórki to co się dziwić widzom :-) a i brak napisów "powtórka" jest szkodliwym dla stacji działaniem na dłuższą metr
odpowiedź
User
marlena
Mam gorącą prośbę. Czy ktoś zechciałby wyjaśnić mi jak to możliwe że w 15-ce najpopularniejszych programów większość ma TVP, a to TVN przewodzi w stacjach. jaka jest metodologia badań, że wyniki są tak dziwne? Nie wiem, pytam...
odpowiedź
User
Artur
Jedyny hit TVN to była rozmowa z "Polakiem z Atlantic City". Telewizja dla idiotów...
odpowiedź