SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN z akcją społeczną przed startem programu „Autentyczni” (wideo)

W związku ze startem programu „Autentyczni” telewizja TVN przygotowała szereg aktywności, mających celu zwiększenie świadomości na temat autyzmu. Jedną z nich jest stworzony w ramach akcji społecznej materiał wideo „Siła w spektrum!"'

Article

W materiale pojawiło się sześć osób w spektrum autyzmu oraz ich bliskich, którzy zebrali się na odwagę, by szczerze opowiedzieć o sobie i swoich potrzebach. - W filmie można usłyszeć historie pięknych, wrażliwych, autentycznych osób, które nie godzą się na krzywdzące stereotypy krążące wokół autyzmu. To ludzie, którzy zapragnęli, by ich głos został w końcu usłyszany - podaje stacja.

Spot trafił na YouTube, pojawi się też w TVN24, „Dzień dobry TVN”, w serwisach online grupy, a być może też w innych pasmach TVN. Przygotował go zespół YouTube TVN Warner Bros. Discovery.

W programie „Autentyczni” 50 osób spróbuje swoich sił w roli dziennikarzy. Wszyscy zaproszeni do projektu uczestnicy, wspólnie wezmą udział w rozmowie z zaproszonym gościem. Sam wywiad będzie poprzedzony odpowiednim przygotowaniem. Rolę moderatora będzie pełnił Maciej Stuhr. 

Dzięki spotkaniu, zarówno widzowie, jak i zaproszone gwiazdy, będą mogły bliżej poznać oraz lepiej zrozumieć zróżnicowany odbiór rzeczywistości przez osoby w spektrum. Podczas wywiadu pojawiają się tutaj zarówno tematy luźne i niezobowiązujące, jak i te trudne oraz wymagające dla gościa.

Robert Makłowicz i Natalia Kukulska gośćmi “Autentyczni”

TVN pierwszy odcinek „Autentycznych” z udziałem Roberta Makłowicza pokaże w środę 1 listopada o 20.05 - to wydanie zostało już nagrane. Drugi odcinek z Natalią Kukulską wyemitowany zostanie 2 listopada o tej samej porze. Za produkcją wykonawczą odpowiada firma Golden Media Polska.

Program jest oparty na formacie „The A Talks”, stworzonym przez francuskich filmowców - Oliviera Nakache oraz Erica Toledano, reżyserów m.in. wzruszającego i skłaniającego do refleksji filmu „Nietykalni”.

Lokalne wersje „The A talks” mają powstać w m.in. Hiszpanii, Izraelu, Włoszech, Niemczech, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Australii i Irlandii. 

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.

Dołącz do dyskusji: TVN z akcją społeczną przed startem programu „Autentyczni” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ab
Mam nadzieję, że dzięki takim programom otworzą się oczy i serca ludzi. Inność przestanie być zła i nasze granice poznawcze się rozszerzą. Podobną misję, mam nadzieję z sukcesem, miał program Down the Road na TTV, który pokazywał osoby z zespołem Downa. Ich problemy, wzywania, z którymi się mierzą, ale że są normalnymi osobami, z marzeniami i celami jak wszyscy. Trzymam mocno kciuki za ten program!
odpowiedź