TVN24 i TTV liderami stacji tematycznych w listopadzie (top 25)

Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w listopadzie 2018 roku zajęło TVN24, a w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w listopadzie 2018 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 4,67 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 19,74 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Drugą lokatę zajęło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,58 proc. (po spadku o 4,28 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-listopad-2018-tvn-liderem-m-jak-milosc-hit,7171191819462273a ##

Podium uzupełnia kanał TTV. Jego udział zwiększył się o 9,73 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 2,03 proc.

Z piątej na czwartą pozycję awansowało TVP ABC. Średni udział tej stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 1,30 proc., po spadku względem października ub.r. o 4,84 proc.

Na piątą pozycję spadła z kolei stacja TVP Seriale z wynikiem w zeszłym miesiącu na poziomie 1,29 proc., po spadku o 6,52 proc. - największym w top 10.

W czołowej dziesiątce zestawienia uplasowały się jeszcze takie kanały jak: Polsat News (1 proc.; + 3,09 proc.), Stopklatka TV (0,99 proc.; + 10 proc.), TVP Sport (0,90 proc.; + 210,34 proc. - największy wzrost w top 10), TVP3 (również 0,90 proc.; - 1,10 proc.) i Super Polsat (0,86 proc.; + 7,50 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w listopadzie 2018 roku pierwsze miejsce zajął kanał TTV, którego udział w porównaniu do listopada 2017 roku zwiększył się o 23,53 proc. i wyniósł 2,94 proc.

Drugą lokatę zajął TVN24 (2,48 proc.; wzrost o 22,17 proc.). Podium uzupełniają TVP Seriale (1,51 proc.; w dół o 5,03 proc.).

Największym wzrostem w top 10 pochwalić się mógł Comedy Central - było to 56,34 proc. do 1,11 proc.

W tym ujęciu straciło TVP Info - było to 7,04 proc. 1,32 proc.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu