TVN24 liderem kanałów informacyjnych. Rośnie TVP Info

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych we wrześniu br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a najwięcej straciło TVN24 BiS - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVN24 liderem kanałów informacyjnych. Rośnie TVP Info

Średni dobowy udział TVN24 we wrześniu 2023 roku wyniósł 5,52 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 5,80 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Wiceliderem było TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 5,33 proc. (po wzroście o 5,54 proc.).

Podium uzupełnia Polsat News. We wrześniu br. kanał miał 1,64 proc. udziału, po spadku względem września 2022 roku o 8,38 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-wrzesien-2023-tvp1-tvn-lider-tvp-sport-tvn7,7169477934134913a ##

Tuż za podium znalazł się kanał TVP3, którego udział wyniósł 0,99 proc. (do góry o 5,32 proc.). Czołową piątkę uzupełnia kanał Wydarzenia24. Średni rynkowy udział stacji we wrześniu br. wyniósł 0,77 proc. Stacja względem września 2022 roku zanotowała wzrost o 1,32 proc.

Telewizja wPolsce.pl z największym wzrostem

Największy wzrost w zestawieniu zanotowała Telewizja wPolsce.pl, której wynik zwiększył się o 33,33 proc. do 0,04 proc. Kanał w zestawieniu był 9.

Z kolei najwięcej straciło TVN24 BiS, które w rankingu uplasowało się na szóstym miejscu. Średni udział stacji zmalał o 22,06 proc. do 0,53 proc.

Grupa TVP wyprzedziła Grupę TVN

Największy udział (6,32 proc.) wśród grup kanałów newsowych we wrześniu br. miała Telewizja Polska, mająca w portfolio stacje TVP Info oraz TVP3 i notująca wzrost o 5,51 proc. Na drugie miejsce spadły anteny newsowe Telewizji TVN, których udział zmniejszył się o 7,49 proc. do 6,05 proc. (łączne dane dla TVN24 i TVN24 BiS).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/propaganda-wiadomosci-prowadzacy-fakty-wydarzenia-wrzesien-2023-rok,7169477627070081a ##

Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych we wrześniu 2023 roku wyniósł 15,06 proc. Było to o 1,76 proc. mniej niż we wrześniu 2022 roku.

grafika

TVN24 na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 na pozycji zdecydowanego lidera wśród stacji informacyjnych we wrześniu 2023 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 3,12 proc., po spadku o 11,61 proc.

Drugie miejsce zajęło TVP Info. Stacja miała 1,93 proc. udziału, po spadku o 9,39 proc. Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,17 proc. (w dół o 15,22 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/grupy-tvp-na-czele-ogladalnosci-w-i-polroczu-grupy-16-49-i-16-59-nalezaly-do-tvn,7169501867910785a ##

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,41 proc. udziału, po spadku o 13,23 proc.

Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 7,65 proc. udziału w rynku, po spadku o 11,36 proc.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu