SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

TVN24 liderem stacji tematycznych. TTV zyskało najwięcej w czołówce (top 25)

Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w styczniu 2018 roku zajęło TVN24. Z kolei w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansowało TTV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w styczniu 2018 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 3,71 proc., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 8,62 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Drugą lokatę zajęło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,64 proc., po spadku o 0,82 proc.

Podium uzupełnia kanał TTV. Jego udział zwiększył się o 29,38 proc. najbardziej w czołowej dziesiątce zestawienia i w analizowanym okresie wyniósł 2,07 proc.

Kolejną pozycję zajęła stacja TVP ABC z wynikiem w zeszłym miesiącu na poziomie 1,37 proc., po wzroście o 10,48 proc. Kanał ten awansował z piątej pozycji.

Pierwszą piątkę zestawienia zamykają TVP Seriale, które przed rokiem były czwarte (1,36 proc.; spadek o 2,16 proc.).

W czołowej dziesiątce zestawienia uplasowały się jeszcze takie kanały jak: Polsat News (1,08 proc.; spadek o 8,47 proc.), TVP Rozrywka (0,99 proc.; w dół o 12,39 proc.), Stopklatka TV (0,92 proc.; - 8,91 proc.), Fokus TV (0,90 proc.; + 11,11 proc.) i TVP3 (0,83 proc.; spadek o 14,43 proc. - największy w top 10).

Wśród widzów w grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w styczniu 2018 roku z drugiego na pierwsze miejsce awansował kanał TTV, którego udział w porównaniu do stycznia 2017 roku zwiększył się o 39,20 proc. i wyniósł 2,77 proc. Również i w tym ujęciu stacja ta zanotowała największy wzrost w top 10.

Na drugą lokatę spadł TVN24 (2,22 proc.; spadek o 5,93 proc.). Podium uzupełnia dziecięcy kanał TVP ABC, który przed rokiem był piąty (1,49 proc.; do góry o 13,74 proc.).

Największy spadek w tym top 10 miała Stopklatka TV - udział tej stacji zmalał o 18,02 proc. do 0,91 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN24 liderem stacji tematycznych. TTV zyskało najwięcej w czołówce (top 25)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
Teraz wiecie dlaczego TVPISdez Info tak bardzo naśladuje TVN24.?... bo TVN24 JEST NAJLEPSZE. Proste..Nawet studio zmieniają na wzór TVN24.
odpowiedź
User
j
Niesamowite,taki chlam na 1 miejscu??,
22 6
odpowiedź
User
Maciej z Radomia popierający PiS i dobrą zmianę w mediach publicznych
Niesamowite,taki chlam na 1 miejscu??,

Reguła jest taka, że chłam, kicz, banał i tandeta wygrywają w słupkach oglądalności z ambitniejszymi i wartościowymi treściami. Dlatego TVN24 jest na pierwszym miejscu. Zafałszowania antyPiSowska rzeczywistość, śmieciowa treść w ładnym i błyszczącym opakowaniu, a mało wymagająca masowa publiczka leci właśnie na to opakowanie. W ładnym opakowaniu można wcisnąć takiej publiczce każdą wyssaną z palca bzdurę o tym, że PiS to samo zło i tak dalej (oczywiście udając, że jest to obiektywna informacja). Trzeba się z tym pogodzić, bo tak widocznie już zawsze będzie. Nie łudzę się na to, że większość społeczeństwa kiedykolwiek podniesie swoje wymagania.

Po prostu trzeba się nauczyć nie mylić pojęć „najlepsze” i „najlepiej oglądane”, bo między tymi pojęciami nie można postawić znaku równości!
8 6
odpowiedź
User
Loki
TVN24 znowu zdeklasowała tych pisowskich zakompleksionych pryszczaków.
Dostępna jest w zaledwie w połowie domostw, w których dostępna propagandowa, a ma większą oglądalność.
Zresztą wszystkie kanały dojnej poleciały w dół poza kanałem dziecięcym - to o czymś świadczy.
8 673
odpowiedź
User
Maciej z Radomia popierający PiS i dobrą zmianę w mediach publicznych

Zresztą wszystkie kanały dojnej poleciały w dół poza kanałem dziecięcym - to o czymś świadczy.

I świadczy - o tym, że masowa publiczka nie ma zbyt wyszukanego gustu i wymagań, więc woli komercyjny chłam z TVN czy innego tam Polsatu. Tylko tyle i aż tyle.
11 6
odpowiedź
User
Maciej z Radomia popierający PiS i dobrą zmianę w mediach publicznych
PS: Zachęcam do zapisania się do PiSu. Mój brat już tam jest i załatwił mi stołek w państwowej firmie. Razem śmiejemy się z głupich lemingów, które muszą płacić na nasze pensje.
0 2
odpowiedź
User
pafeł
672 łapki w dół :O czyżby pieski Kaczora zaczęły działać? :D
4 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry