TVN24 na czele stacji informacyjnych w internecie. Polsatnews.pl coraz bliżej TVP.info, w dół Telewizjarepublika.pl

Wśród serwisów internetowych telewizyjnych stacji informacyjnych zdecydowanym liderem jest TVN24.pl. Polsatnews.pl dzięki wzrostowi odwiedzalności zmniejszył stratę do TVP.info, natomiast duży spadek zanotowała TelewizjaRepublika.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W listopadzie br. TVN24.pl odwiedziło 7,6 mln internautów, co dało 26,97 proc. zasięgu. Odwiedzający wykonali w serwisie 108,91 mln odsłon - pokazują statystyki z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Witryna jest zdecydowanym liderem wśród serwisów telewizyjnych kanałów informacyjnych. Zajmujące drugą pozycję TVP.info miało ponad dwa razy mniej użytkowników (2,99 mln), natomiast wszystkie pozostałe sześć witryn z zestawienia miały łącznie 44,53 mln odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn24-liderem-w-listopadzie-duzy-wzrost-polsat-news-superstacja-o-59-proc-w-dol,7170795136227458a ##

Na TVP.info odwiedzający wykonali 17,38 mln odsłon. Polsatnews.pl zanotował 2,74 mln użytkowników i 11,64 mln odsłon, a TVN24BiS - 1,89 mln użytkowników i 6,84 mln odsłon.

Na Telewizjarepublika.pl 477,3 tys. internautów wygenerowało 5,28 mln odsłon. W zestawieniu są też dwie domeny związane z BBC: BBC.com miało 366,6 tys. użytkowników i 2,88 mln odsłon, a BBC.co.uk - 269,4 tys. użytkowników i 505,3 tys. odsłon.

grafika

W miesiąca na miesiąc TVN24.pl zanotował spadek o 1,09 mln użytkowników (12,5 proc.) i 21,04 mln odsłon (16,2 proc.). Procentowo jeszcze więcej straciła Telewizjarepublika.pl - 155,5 tys. odwiedzających i 1,02 mln odsłon (to odpowiednio 24,6 i 16,2 proc.).

Na TVN24BiS.pl liczba użytkowników zmalała o 168,8 tys. (8,2 proc.), a odsłon o 61,1 tys. (0,9 proc.), natomiast BBC.com straciło 54,1 tys. użytkowników (12,9 proc.) i 330,8 tys. odsłon (10,3 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gemius-pbi-listopad-2019-wyniki-facebook-przed-wirtualna-polska-allegro-wyprzedzilo-onet-i-wp-pl,7170797096158849a ##

Za to Polsatnews.pl osiągnął wzrost o 402,7 tys. odwiedzających (17,3 proc.) i 840,9 tys. odsłon (7,8 proc.). Dzięki temu zmniejszył stratę do TVP.info, które przy wzroście liczby użytkowników o 31,7 tys. (1,1 proc.) straciło 3,59 mln odsłon (17,1 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały