SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN7 przymierza się do realizacji dwóch kolejnych edycji „Hotelu Paradise”

Telewizyjna Siódemka rozważa realizację dwóch kolejnych sezonów reality-show „Hotel Paradise”, ale ostateczna decyzja w sprawie jeszcze nie zapadła - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.

Klaudia El Dursi, gospodyni „Hotelu Paradise”; fot. SiódemkaKlaudia El Dursi, gospodyni „Hotelu Paradise”; fot. Siódemka

Wiosną i jesienią 2020 roku stacja pokazała dwie pierwsze edycje, które zostały nagrane na indonezyjskiej wyspie Bali. Dwie kolejne odsłony realizowane były na Zanzibarze, oglądać je można było w zeszłym roku wiosną i jesienią. Z kolei piąta i szósta seria realizowana była w Panamie (piąta nadawana była wiosną br., a szósta trafi na antenę jesienią).

Będzie siódma i ósma odsłona programu?

Siódemka i Golden Media Polska są wstępnie zainteresowani realizacją siódmej i ósmej edycji „Hotelu Paradise”. Ostateczna decyzja nie została jeszcze podjęta. Ma być w znacznym stopniu uzależniona od wyników szóstej odsłony, która emitowana będzie jesienią.

Dwa kolejne sezony „Hotelu Paradise” najprawdopodobniej byłyby realizowane w nowym miejscu. Program ponownie raczej poprowadzi Klaudia El Dursi.

428 tys. widzów piątego sezonu

„Hotel Paradise” to reality-show stworzony dla amerykańskiej telewizji FOX. Formuła programu polega na tym, że grupa singli mieszkająca w luksusowym hotelowym kurorcie w każdym tygodniu musi łączyć się w pary i wspólnie dzielić pokój hotelowy. Pozostała jedna osoba musi sparować się w następnym odcinku, albo opuścić kurort. W to miejsce pojawia się nowy uczestnik.

Średnia widownia premierowych odcinków piątego sezonu reality-show „Hotel Paradise”, wyemitowanych w okresie od 21 lutego do 2 czerwca 2022 roku wyniosła 428 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 3,20 proc. w gronie wszystkich widzów i 5,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Dla porównania, trzeci sezon „Hotelu Paradise” emitowany rok temu śledziło średnio o 223 tys. osób więcej. W okresie od 22 lutego do 3 czerwca ub.r. produkcja gromadziła średnio 651 tys. widzów, co dało Siódemce 4,60 proc. udziału w 4+ i 8,32 proc. w 16-49.

Reality-show miał niższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji w 4+ i wyraźnie wyższe w 16-49. Na przykład w 2021 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,58 proc., a w grupie 16-49 było to 4,16 proc.

„Hotel Paradise” hitem w Player.pl

Piąty sezon „Hotelu Paradise” wystartował w Playerze w drugiej połowie lutego, a obok „Ślubu od pierwszego wejrzenia”, „Behawiorysty” (na starcie ramówki) i „Tajemnicy zawodowej” (pod koniec) znajdował się miesiąc w miesiąc w ścisłej czołówce najchętniej oglądanych formatów w serwisie.

- „Hotel Paradise” uplasował się również w top 3 najlepiej pozyskujących formatów w serwisie tej wiosny. „Hotel Paradise” niezmiennie utrzymuje pozycję lidera w kategorii reality oraz szerzej - w całej grupie programów rozrywkowych wiosennej ramówki. Z sezonu na sezon format zyskuje na popularności, a najnowszy sezon „Hotelu” wystartował nawet z wyższego poziomu niż sezon 4. - informował nadawca.

Dołącz do dyskusji: TVN7 przymierza się do realizacji dwóch kolejnych edycji „Hotelu Paradise”

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rocky
Love Island lepsze, Polsat robi to lepiej
odpowiedź
User
Brew
Patologia. Albo to albo nędzne paradokumenty. Zero świeżych pomysłów na TVN7.
odpowiedź
User
Irek świrek
Cóż = profil widzą stacji jasno wskazuje na intelektualne indolencje więc z powodzeniem mogą zamówić i 3 sezony, dodać z dwa kolejne paradokumenty i rozważyć czy nie wprowadzić disco polo do kompletu
odpowiedź