SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN7 z nową oprawą. "Konsekwencja naszego ciągłego rozwoju"

W poniedziałek, 30 sierpnia w telewizyjnej Siódemce pojawi się nowa oprawa, odświeżony zostanie również logotyp stacji. - To konsekwencja naszego ciągłego rozwoju stacji, który prowadzimy nieprzerwanie od trzech lat. Zaprezentujemy Siódemkę w nowej odsłonie. Taką, jak o niej myślimy - pełną różnorodności, tęczową, otwartą i bardzo energetyczną - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa Siódemki.

Katarzyna Mazurkiewicz podczas konferencji prezentującej jesienną ofertę TVN Grupy Discovery jesień 2021; fot. Michał KurdupskiArticle

Kształt odświeżonego logotypu TVN7 jest niemal identyczny jak dotychczasowy symbol stacji. To co uległo zmianie, to prezentacja logotypu na różnych kolorach. Dotychczasowa oprawa utrzymana była w tonacjach pomarańczy, fuksji oraz antracytu. W nowej oprawie wykorzystano takie barwy jak m.in.: żółtą, niebieską, turkusową, pomarańczową, fioletową i zieloną.

- Nowa oprawa i logotyp Siódemki to konsekwencja naszego ciągłego rozwoju stacji, który prowadzimy nieprzerwanie od trzech lat. Początkiem zmian programowych był nasz pierwszy autorski serial codzienny „Zakochanych po uszy" oraz powrót kultowego reality „Big Brothera". Potem z powodzeniem do oferty dokładaliśmy kolejne pozycje, które konsekwentnie budowały naszą ramówkę. Teraz przyszedł czas na kolejny etap - zaprezentujemy Siódemkę w nowej odsłonie. Taką, jak o niej myślimy - pełną różnorodności, tęczową, otwartą i bardzo energetyczną - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa Siódemki.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

nowe logo

poprzednie logo

Projekt na zlecenie Siódemki zrealizowała firma Superestudio z Argentyny. - Do stworzenia nowej oprawy udało się nam zaprosić fantastycznego partnera - firmę Superestudio z Argentyny, która wykonała dla nas projekt - mówi nam szefowa stacji.

Debiut nowej identyfikacji wizerunkowej 30 sierpnia

Portal Wirtualnemedia.pl ustalił, że nowa oprawa i logotyp Siódemki zadebiutuje w poniedziałek, 30 sierpnia 2021 roku. Tego dnia stacja rozpocznie emisję premierowych odcinków programów i seriali w jesiennej ramówce.

Odświeżoną identyfikację TVN7 można już jednak oglądać w spocie promującym jesienną ofertę stacji.
 

Dotychczasowa oprawa Siódemki istnieje od 2008 roku, w 2014 roku została odświeżona. Jak komentuje nam dyrektor programowy TVN Discovery Polska Edward Miszczak „nadszedł czas na jej zmianę”.

- Obecnie inaczej pozycjonujemy Siódemkę, to modny kanał na polskim rynku, którego udziały rosną z roku na rok. Aktualnie stacja jest w stanie rywalizować o widza z TVP1 i TVP2 w grupie komercyjnej 16-49. Nową oprawą chcemy podkreślić charakter stacji - komunikuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.

Nowy codzienny serial „Papiery na szczęście” zastąpi „Zakochanych po uszy”

Dużą nowością TVN7 na jesień 2021 jest codzienny serial „Papiery na szczęście”, który opowiada historię Marty, żony znanego piłkarza Krisa, która wraz z dwójką dzieci decyduje się porzucić swoje luksusowe życie i postanawia zacząć wszystko od zera. Zatrudnia się w rodzinie zamożnych deweloperów, gdzie poznaje przystojnego Adama.

Jak czytamy w opisie „oboje zakochują się w sobie, ale Adam - król życia - jest otoczony wianuszkiem kobiet i wydaje się najgorszym kandydatem na nową miłość, zwłaszcza, że Marta obiecała sobie już nigdy nie związać się z kimś takim jak jej mąż”.

W główne role w serialu wcielą się Adriana Kalska (Marta), Jakub Sasak (Adam) i Mateusz Kmiecik (Kris). Zdjęcia do produkcji wystartowały wiosną. Prace na planie realizowane są w Krakowie.

Emisja od poniedziałku do czwartku o 19.30

Premierowe odcinki „Papierów na szczęście” telewizyjna Siódemka emitować będzie od poniedziałku do czwartku o godz. 19.30, począwszy od 6 września 2021 roku. Produkcja w swoim paśmie zastąpi telenowelę „Zakochani po uszy”, której ostatni odcinek zostanie pokazany 2 września.

- „Zakochani” ciągle mają wielu fanów, zwłaszcza w Playerze jest to jedna z najchętniej oglądanych pozycji. No, ale cóż - ten serial od początku był pomyślany jako zamknięta historia, nie możemy go rozciągać w nieskończoność. I tak już trwa znacznie dłużej niż pierwotnie zakładaliśmy - jakiś czas temu mówił portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.

Za produkcję „Papierów na szczęście” odpowiadają twórcy sukcesu serialu „Zakochani po uszy” - autorami scenariusza są Ilona Łesyk-Moczulska i Michał Zasowski, reżyserką - Regina Zawadzka-Bigaj, autorem zdjęć - Jacek Fabrowicz, a producentką - Krystyna Lasoń.

Serial Player Oryginal „Mamy to!” w TVN7 od 3 września w piątkowe wieczory

Siódemka w jesiennej ramówce pokaże komediowy serial „Mamy to”, który od 23 marca dostępny jest w Player.pl. Cykl Player Original został oparty na autorskim pomyśle Laury Breszki i Katarzyny Kołeczek. Bohaterami produkcji są dwie pary. - Odrobinę spanikowani i zagubieni Ada (Katarzyna Kołeczek) i Szymon (Szymon Mysłakowski), którzy powitali właśnie na świecie pierwsze dziecko. Drugim rodzicielskim teamem są ich sąsiedzi - zaprawieni w bojach Ewa (Laura Breszka) i Szymon (Szymon Roszak) - niedawno urodziła się im druga córka. Całą czwórkę połączy niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju doświadczenie jakim jest posiadanie potomstwa - czytamy w opisie fabuły.

Producentem wykonawczym 10-odcinkowego serialu „Mamy to” jest Dorota Kośmicka-Gacke (Jake Vision DGA-Studio) i Jan Kępiński. Reżyser produkcji to Piotr Kumik. Za kamerą stanął Paweł Dyllus. Redaktorem prac literackich jest Mateusz Płocha, a za scenariusz odpowiadają Łukasz Sychowicz (scenarzysta prowadzący), Jakub „Muflon” Rużyłło oraz Paweł Nowak.

Kierownikiem produkcji jest Robert Feluch. Autorka scenografii to Marcelina Początek, charakteryzacji - Paulina Celińska, kostiumów - Anna Męczyńska i Jacek Mozolewski. Za wybór obiektów odpowiada Kaja d’Erceville.

„BrzydUla” i „Hotel Paradise 4” filarami jesiennego prime-time

Od 30 sierpnia Siódemka emitować będzie kontynuacje codziennych pozycji programowych. Wśród nich znajdzie się czwarty sezon reality-show „Hotel Paradise”, który będzie emitowany od poniedziałku do piątku o godz. 20.30 (względem trzeciej edycji program będzie nadawany także w piątki).

Zdjęcia do produkcji realizowane były wiosną br. na Zanzibarze, tuż po nakręceniu trzeciego sezonu. Bez zmian gospodynią „Hotelu Paradise” będzie Klaudia El Dursi.

O 20.00 w ramówce Siódemki znajdą się nowe odcinki „BrzydUli”, które będą nadawane od poniedziałku do czwartku. Względem sezonu 2020/2021 telenowela nie będzie nadawana w piątki. Zdjęcia do nowych odcinków trwają od czerwca.

Serial będzie można oglądać na pewno do końca roku, nie wykluczone że produkcja zostanie przeciągnięta na pierwszą połowę 2022 roku. Nawet gdyby „Brzydula” nadal osiągała bardzo dobre wyniki oglądalności, finał telenoweli odbędzie się najpóźniej w połowie 2022 roku. - To nie jest soap jak „Na Wspólnej”, gdzie można dodawać nowe wątki i nowych bohaterów i ciągnąć serial latami. Ta historia była zaplanowana na sto kilkadziesiąt odcinków i nie da się jej rozciągać w nieskończoność. Zobaczymy jakie będą pomysły scenarzystów, jeśli uznamy że jest potencjał do kontynuacji to być może nagramy jeszcze odcinki na pierwsze półrocze 2022 roku - jakiś czas temu informował nas Czaja.

Bez zmian od poniedziałku do czwartku o 19.00 będzie można oglądać „19+”. Tak jak w poprzednich ramówkach, w dni powszednie po 21.30 Siódemka nadawać będzie filmy fabularne. Filmy także zdominują cały prime-time stacji w soboty i niedziele.

- Nasza oferta programowa na jesień to aż dwa nowe seriale. Codzienny „Papiery na szczęście”, który wchodzi w pasmo naszego pierwszego autorskiego serialu „Zakochani po uszy” i również będzie emitowany od poniedziałku do czwartku. Natomiast serial „Mamy to” to pierwszy serial komediowy dopełniający ramówkę Siódemki i nasza nowa propozycja na piątkowe wieczory - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa Siódemki. - W tym sezonie wydłużamy również emisję uwielbianego przez widzów „Hotelu Paradise” do pięciu razy w tygodniu. Wzmacniamy w ten sposób codzienne pasmo premier, a na weekendy przygotowaliśmy niezmiennie znakomite pasmo filmowe - dodaje.

Udział TVN7 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 3,45 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN7 z nową oprawą. "Konsekwencja naszego ciągłego rozwoju"

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Edward
Siódemka to nie tylko codzienne seriale czy reality show ale też dobre pozycje filmowe.
odpowiedź
User
kacper3100
"Dotychczasowa oprawa Siódemki istnieje od 2008 roku, w 2014 roku została odświeżona"? Co to za bzdura z tym, że obecna oprawa jest od 2008? Ktoś nie wie, o czym pisze.
odpowiedź
User
Jezu
Poza kolorami zmienił się tez zapis słowa „TVN”
odpowiedź