Nowa oprawa graficzna TVN7 utrzymana jest w tonacjach pomarańczy, fuksji oraz antracytu. Z kolei logotyp nawiązuje kształtem do logo głównego kanału TVN, podkreślając tym samym synergię w ramach Grupy TVN.
Oprawa - zrealizowana z wykorzystaniem tradycyjnych technik filmowych, rekwizytów oraz animacji 3D- ma być dynamiczna, nowoczesna i przede wszystkim filmowa. - Udało się uzyskać awangardową oprawę graficzną nowoczesnego kanału filmowego, jakim jest TVN7. Intensywnością kolorów podkreślamy moc emocji i wrażeń oferowanych przez zróżnicowaną ofertę filmowo-serialową - opisuje Małgorzata Jopek, szefowa stacji.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn7-jesienia-postawi-na-telenowele-i-dokumenty ##
Kreacją nowej identyfikacji TVN7 zajęła się znana niemiecka agencja Luxlotusliner, muzykę skomponowała paryska firma Novaspot, a projektem kierował dział autopromocji TVN.

W lipcu br. średni udział TVN7 w rynku telewizyjnym wyniósł 5,33 proc. (według danych Nielsen Audience Meauserment - zobacz wyniki wszystkich stacji nadawanych w naziemnej telewizji cyfrowej).











