TVP 1: 'Na tropie' oglądało 900 tys. widzów

Osiem wyemitowanych odcinków magazynu śledczego "Na tropie"oglądało w TVP 1 średnio 900 tys. osób. W czasie nadawanego wśrodowe wieczory programu więcej widzów od Jedynki gromadziły tylkoTVN i Dwójka.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, żeśredni udział TVP 1 w paśmie emisji programu wynosił 12,63 proc. wgrupie 4+ i 10,32 proc. w komercyjnej 16-49.

Tym samym wtedy Jedynka zajmowała trzecie miejsce w rynkutelewizyjnym za TVN-em, emitującym w tym czasie filmy fabularne iosiągającym 20,80 proc. udziału i za TVP 2, nadającą głównie"Panoramę", co dawało jej 14,42 proc. udziału. Gorzej od TVP 1radził sobie natomiast Polsat (także filmy oraz skróty meczów LigiMistrzów; 11,13 proc.)

Dane telemetryczne pokazują, że magazyn "Na tropie"oglądały głównie kobiety, widzowie po 35. roku życia orazmieszkańcy małych miast.

"Na tropie" zniknęło z anteny, bo wyemitowano wszystkieprzewidziane w kontrakcie odcinki, a umowa na produkcję programunie została przedłużona (więcej na ten temat). Gospodarzem magazynu był Piotr Nisztor.

Widownia "Na tropie" odcinek po odcinku

Oglądalność konkurencji w czasie emisjiprogramu

Profil widowni magazynu

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu