Na 85,3 tys. zł wyceniono spot przy "M jak miłość" w TVP2

Najdroższa reklama w cenniku Biura Reklamy Telewizji Polskiej na luty br. kosztuje 85,3 tys. zł i będzie emitowana przy serialu “M jak miłość” w TVP2.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Na 85,3 tys. zł wyceniono spot przy "M jak miłość" w TVP2
fot. AKPA

30-sek. spot przy serialu “M jak miłość” w TVP2 w lutym kosztuje 85,3 tys. zł (cena netto,  bez rabatów).

Ponad 20 tys. zł mniej - 63 tys. zł - trzeba zapłacić za reklamę przy serialu “Na sygnale”. Stawka dla emisji w bloku przy “Barwach szczęścia” wynosi z kolei 56,9 tys. zł, a przy “Na dobre i na złe” - 54,3 tys. zł. 

W sobotnie wieczory - do 17 lutego włącznie -  widzowie TVP2 mogą oglądać program rozrywkowy “The Voice Senior” - za reklamę przy nim trzeba zapłacić 57,7 tys. zł. tydzień później startuje nowa edycja “The Voice Kids” - cena spotu wówczas wzrośnie - do 61,7 tys. zł.

W TVP1 najwięcej kosztuje reklama przy serwisie informacyjnym “19.30” - do 55,8 tys. zł w dni robocze i 41,8 tys. zł w niedziele. 
Za spot przy prognozie pogody trzeba zapłacić 53,9 tys. zł w dni powszednie i 56 tys. zł w niedziele. Stawki dla reklam przy serwisie sportowym wynoszą odpowiednio: 50 tys. zł i 47 tys. zł.

Spot przy serialu “Zatoka szpiegów” (emisja w niedzielne wieczory) kosztuje 43 tys. zł, przy “Ojcu Mateuszu” (czwartek wieczór) - 28,1 tys. zł, a przy “Komisarzu Alexie” - 23,7 tys. zł. 

Biuro Reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv podało ceny reklam na luty br. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?