SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP z dotacją 40 mln zł na rekonstrukcję zasobów ośrodków regionalnych

Telewizja Polska otrzyma od Ministerstwa Cyfryzacji dotację w wysokości ponad 40 mln zł, która zostanie przeznaczona na digitalizację materiałów z archiwów regionalnych ośrodków TVP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Article

O przyznaniu dotacji zdecydowały pod koniec ub.r. Ministerstwo Cyfryzacji oraz Centrum Projektów Polska Cyfrowa, które podlega ministerstwu. Kwota jaką Telewizja Polska będzie mogła przeznaczyć na digitalizację i rekonstrukcję materiałów OTV wynieść ponad 40 mln zł.

Według informacji portalu Wirtualnemedia.pl, środki zostaną podzielone między wszystkie ośrodki regionalne, a zrekonstruowane materiały archiwalne trafią na antenę TVP3 oraz na platformę internetową VOD.tvp.pl.

Do momentu publikacji artykułu nie otrzymaliśmy odpowiedzi z TVP, kiedy pieniądze z dotacji zostaną uruchomione oraz w jaki sposób będą dzielone na poszczególne OTV.

Przypomnijmy, że w zeszłym tygodniu poseł Adam Andruszkiewicz został powołany na stanowisko sekretarza stanu w Ministerstwie Cyfryzacji. Jako wiceminister ma odpowiadać przede wszystkim za projekty realizowane przez resort we współpracy z parlamentem.

Według danych z badania Gemius/PBI, w październiku br. VOD.tvp.pl odwiedziło 2,62 mln realnych użytkowników, którzy wykonali na stronie 37,98 mln odsłon, a każdy spędził na niej przeciętnie 4 godziny, 21 minut i 41 sekund.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP z dotacją 40 mln zł na rekonstrukcję zasobów ośrodków regionalnych

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karol
To fascynujące obserwować działania firmy żywcem wyjętej z gospodarki socjalistycznej. Bez obciążeń presją wyniku finansowego, bez konieczności martwienia się o klientów (=widzów), bez ryzyka utraty środków finansowych (zawsze można zrobić kolejną cyfryzację tego czy owego), bez konsekwencji w rzucaniu takich stwierdzeń jak "przecież wiadomo, że ten program/projekt/zakup nigdy na siebie nie zarobi ale to misja". Studenci ekonomii powinni na zajęciach przerabiać przypadek TVP.
34 14
odpowiedź
User
Laszlo
Dobra wiadomość, zwłaszcza że dotychczas to zainteresowani kupnem jakiegoś materiału z archiwum TVP płacili ciężkie pieniądze za digitalizację.
12 16
odpowiedź
User
R-tyk
Niby OK, tylko skad wiadomo czy koszty nie beda zawyzone a kaska z tego pojdzie na inne cele?
10 10
odpowiedź