SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP Info na czele, Polsat News 2 i TV Republika mocno do góry (dane stacji newsowych)

W styczniu 2016 roku pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych zajęło TVP Info. Największymi wzrostami pochwalić się mogły będące na końcu stawki Polsat News 2 i TV Republika.

fot. Shutterstock.comArticle

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w styczniu br. należało do nadającej naziemnie stacji TVP Info, której udział wyniósł 3,24 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 3,18 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugą lokatę zajął TVN24. Średni miesięczny wynik tej stacji poszedł do góry o 11,76 proc. do 3,23 proc. Podium uzupełnia TVP Regionalna. W ubiegłym miesiącu miała ona 1,02 proc. udziału, po spadku o 0,97 proc. - jedynym w zestawieniu.

Oczko niżej uplasował się Polsat News z udziałem wynoszącym 1 proc., o 13,64 proc. wyższym, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 33,33 proc. do 0,12 proc., odnotował Polsat News 2. Stacja ta zajęła miejsce ósme - ostatnie.

Największy udział (4,26 proc.) wśród grup kanałów newsowych w styczniu br. miała TVP, mająca w portfolio stacje TVP Info i TVP Regionalna i notująca wzrost o 2,16 proc.

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

styczeń 2015

styczeń 2016

Stacja

SHR %

SHR %

TVP INFO

3,14%

3,24%

TVN24

2,89%

3,23%

TVP Regionalna

1,03%

1,02%

Polsat News

0,88%

1,00%

TVN24 Biznes i Swiat

0,25%

0,28%

Superstacja

0,21%

0,24%

TV Republika

0,10%

0,13%

Polsat News 2

0,09%

0,12%

Grupy kanałów

TVP

4,17%

4,26%

TVN

3,14%

3,51%

Polsat

0,97%

1,12%

W grupie komercyjnej 16-49 liderem wśród stacji informacyjnych w styczniu 2016 roku był kanał TVN24 z wynikiem 2,16 proc., po spadku o 4,85 proc. Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,27 proc. udziału, wzrost o 6,72 proc.), a trzeci był Polsat News (0,74 proc.; do góry o 8,82 proc.).

Największym wzrostem w tym ujęciu - o 16,67 proc. do 0,07 proc. - również pochwalić się mógł Polsat News 2. Z kolei najwięcej stracił TVN24 Biznes i Świat - było to 17,39 proc. do 0,19 proc.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,35 proc. udziału, po spadku o 6 proc.

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 16-49

styczeń 2015

styczeń 2016

Stacja

SHR %

SHR %

TVN24

2,27%

2,16%

TVP INFO

1,19%

1,27%

Polsat News

0,68%

0,74%

TVP Regionalna

0,56%

0,57%

TVN24 Biznes i Swiat

0,23%

0,19%

Superstacja

0,07%

0,07%

Polsat News 2

0,06%

0,07%

TV Republika

0,06%

0,05%

Grupy kanałów

TVN

2,50%

2,35%

TVP

1,75%

1,84%

Polsat

0,74%

0,81%

)

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP Info na czele, Polsat News 2 i TV Republika mocno do góry (dane stacji newsowych)

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz555
To jakiś żart? Co to za nius ze komuś skoczyło o 100% z pół promila na promil?
odpowiedź
User
Marian
Mój ranking stacji informacyjnych: 1 TV Republika, 2 TVP INFO, 3 Polsat News, 4 TVP Regionalna, 5 Polsat News 2, 6 TVN 24, 7 TVN 24 BiŚ i 8 Superstacja.
odpowiedź
User
mój ranking PRAWDOMÓWNYCH mediów
TV Republika i nowa TVP póżniej........długo długo nic,a na końcu lewicowe stacje wściekle atakujące rząd i składające donosy.
odpowiedź