SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP Info traci widzów. Widownia programu „Minęła dwudziesta” stopniała o 120 tys. osób

Program „Minęła dwudziesta” w tym roku ogląda w TVP Info średnio 350 tys. widzów, o 120 tys. mniej niż rok wcześniej. Kanał nadal wygrywa jednak z innymi stacjami newsowymi. Wpływy z reklam wyniosły 2,6 mln zł.

TVP Info traci widzów. Widownia programu „Minęła dwudziesta” stopniała o 120 tys. osób

Średnia widownia magazynu „Minęła dwudziesta” w okresie od 1 stycznia do 19 lipca 2013 roku wyniosła 352 tys. osób. Przełożyło się to na 2,40 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz zaledwie 0,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVP Info oglądać można obecnie od poniedziałku do piątku o godz. 20.10 (do końca czerwca emitowano go od poniedziałku do czwartku, bo w piątki w tym paśmie nadawano „Forum”).

W analizowanym okresie największą widownię zgromadziło wydanie z 12 lipca br. Oglądało je 609 tys. widzów.

Widownia magazynu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 119 tys. osób. Wówczas program śledziło 471 tys. widzów, co przełożyło się odpowiednio na 3,16 proc. oraz 1,60 proc. udziału.

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

12-07-2013

608 985

4,81%

21-02-2013

597 321

3,72%

04-02-2013

570 791

3,50%


W paśmie nadawania audycji TVP Info ma więcej widzów niż konkurencyjne stacje newsowe. Drugie miejsce zajmuje kanał TVN24, który pokazywał w tym czasie głównie magazyny „Kropka nad i” oraz „Czarno na białym”, co dawało mu 2,17 proc. udziału. Zdecydowanie słabiej od informacyjnego kanału TVP radził sobie Polsat News (gł. „To był dzień”; 0,61 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN24 wygrywa z TVP Info.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP Info - "Minęła dwudziesta"

351 909

2,40%

0,85%

TVN24

317 458

2,17%

1,47%

Polsat News

88 768

0,61%

0,40%


Wpływy z reklam przy emisji programu „Minęła dwudziesta” w tym roku wyniosły 2,58 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP Info traci widzów. Widownia programu „Minęła dwudziesta” stopniała o 120 tys. osób

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
TVN 24...o 100% lepszy od TVP Info.... a TVP Info jak się zmienia to zawsze na wzór TVN 24...WSTYD bo nie mają własnych pomysłów.
16 25
odpowiedź
User
ktoś
A cóż to za tendencyjny tytuł? Analiza dotyczy jednego programu, a wirtualne grzmią: "TVP Info traci widzów"!!! Ech...
12 12
odpowiedź
User
medioznawcaJ
To prawda z tym tytulem....Wirtualne Media tez wchodzą w skład tefalenowskiej sekty, która masom robi wode z mózgu....zenada... a wracając do TVP INFO....zycze powodzenia, bo naprawdę niezbedna jest stacja informacyjna na wysokim, merytorycznym poziomie.....wiocha ma już swoja stacje, czas na "normalność"
15 10
odpowiedź
User
GAbor
Ale przecież TVP info to wiocha:)
10 16
odpowiedź
User
messssi
Ale przecież TVN24 to telewizja dla idiotow....dla ludzi, którzy na szczęście maja o jeden zwoj mózgowy więcej od kury...na szczęście, bo inaczej sr..li by na srodku pokoju...takie to smutne....
36 9
odpowiedź