SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP chce promować się na Facebooku jako „stabilna i nowoczesna instytucja”

We wtorek na Facebooku ma wystartować profil Telewizji Polskiej „TVP – włącz się”. Spółka chce za jego pomocą pokazać się jako instytucja wyznaczająca trendy.

Kanał będzie poświęcony działalności biznesowej i okołobiznesowej spółki (fot. materiały prasowe)Article

TVP zapowiada, że ruszający 28 września profil ma na celu „wzmacniać i promować wizerunek TVP jako stabilnej i nowoczesnej instytucji, wyznaczającej trendy, zwłaszcza w obszarze techniki telewizyjnej”.

Kanał komunikacji będzie poświęcony działalności biznesowej i okołobiznesowej spółki. Na profilu będą pojawiać się informacje o rozwiązaniach technologicznych, dostępności kanałów, planowanych inwestycjach, współpracy międzynarodowej, przyznawanych nagrodach czy działaniach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.

„TVP – włącz się” ma także zawierać ciekawostki na temat kulis powstawania audycji, nowych projektów korporacyjnych oraz ludzi, którzy tworzą produkcje telewizyjne TVP. Treści będą wzbogacane o materiały foto, wideo i animacje przygotowane przez pracowników spółki.

TVP dodaje, że intencją jest, by odbiorca „włączył się” na treści przekazywane na Facebooku.

TVP1 liderem oglądalności w wakacje

Profil TVP Sport ma na Facebooku ma niemal 769 tys. obserwujących,  „Bądźmy razem. TVP” – prawie 637 tys. obserwujących, Tvp.info – ponad 460 tys., a TVP Kultura – ponad 247 tys.

Liderem oglądalności wśród wszystkich widzów w wakacje br. była TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 na pierwsze miejsce awansował TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W ub.r. Telewizja Polska osiągnęła wzrost przychodów o 330 mln zł do 3,04 mld zł, a koszty jej działalności zwiększyły się o 120 mln zł do 2,82 mld zł. Wpływy nadawcy z reklam i sponsoringu zmalały o 12 proc. do 740 mln zł, natomiast z abonamentu rtv i zeszłorocznej rekompensaty wyniosły 2,04 mld zł (to 584 mln zł więcej niż w 2019 roku). Spółka osiągnęła 198 mln zł zysku netto.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP chce promować się na Facebooku jako „stabilna i nowoczesna instytucja”

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bella Em
Chyba jako przechowywania miernot i nieudaczników z rodzin pisowskich :D A wyborcom PiSu misku ryza i robić na nich!! Szybciutko bo Sasin ma jeszcze znajomków którzy mają zarabiać kokosy!!
odpowiedź
User
CT2
TVP Info - włącz propagandę.
odpowiedź
User
PZ
Bardzo stabilna instytucja za 2 miliardy zł.z budżetu i abonamentu.A może by poszli na swój garnuszek?
odpowiedź