TVP pokazała nową ramówkę. Sygut: pierwszy krok na długiej drodze do odbudowy

- Ta firma miała różne koleje losu i różnych prezesów - lepszych, gorszych, mądrzejszych i głupszych, ale nigdy w tak okrutny sposób nie została zaprzągnięta do hejtu, do niszczenia ludzi, propagandy. Tego już nie ma - mówił podczas prezentacji jesiennej ramówki Tomasz Sygut, dyrektor generalny Telewizji Polskiej.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
TVP pokazała nową ramówkę. Sygut: pierwszy krok na długiej drodze do odbudowy

Telewizja Polska zorganizowała pierwszą konferencję ramówkową od czasu zmiany jej kierownictwa pod koniec ubiegłego roku. Wówczas prezesa Mateusza Matyszkowicza zastąpił Tomasz Sygut, który krótko był prezesem. Potem TVP została postawiona w stan likwidacji. Likwidatorem został Daniel Gorgosz, a Sygut objął funkcję dyrektora generalnego. 

Konferencja Telewizji Polskiej odbyła się w oddanym latem do użytku nowym gmachu TVP, w którym znalazły się studia telewizyjne. W jednym z nich kręcono przesłuchania w ciemno do formatów z serii „The Voice”, a teraz przearanżowano je na miejsce, gdzie zorganizowano prezentację ramówki TVP.

- To jest dla nas wielki i ważny dzień, ponieważ prezentujemy nową jesienną ramówkę. Ramówkę nad którą bardzo długo i ciężko, w niełatwych warunkach, także finansowych, pracowaliśmy. To jest nasz stempel, to jest nasz pierwszy krok na długiej drodze do odbudowy Telewizji Polskiej. Cudownej instytucji z ponad 70-letnią historią. Instytucji, która wychowała miliony Polaków, wysłała wybitnych twórców – powiedział Tomasz Sygut.

grafika

Sygut: TVP kojarzyła się z propagandą i pogardą

- Zdajemy sobie sprawę, że to pierwszy krok, żeby ta instytucja znów słynęła z tego, co jest w niej najlepsze - z wiarygodności, a nie z tego, z czym w ostatnim czasie się kojarzyła - z propagandą i pogardą – dodał. 

- Zastanawiałem się, czy te słowa tutaj powinny paść. Ale uznałem, że muszą - być może już po raz ostatni. Ta firma miała różne koleje losu i różnych prezesów - lepszych, gorszych, mądrzejszych i głupszych, ale nigdy w tak okrutny sposób nie została zaprzęgnięta do hejtu, do niszczenia ludzi, propagandy. Tego już nie ma – mówił Sygut.

Sygut podkreślił, że „fabryka hejtu została wyłączona”. - "19.30" jest najlepszym programem informacyjnym w kraju - co do tego nie mam wątpliwości. Ale odbudowa wiarygodności i wizerunku, a także oglądalności TVP Info jest dla nas wszystkich ogromnym wyzwaniem. TVP będzie miała porządny kanał informacyjny – dodał Sygut.

Dyrektor generalny TVP ocenił, że "jest to najlepsza ramówka, jaka w ostatnim czasie była w Telewizji Polskiej". - Ta ramówka jest miksem tego, co w Telewizji było najlepsze - świetnych seriali, programów rozrywkowych, bo niczego nie zdejmujemy, mimo że sytuacja jest trudna, wszystko zostało utrzymane – oraz nowości – podkreślił. 

Jesienna oferta programowa promowana będzie hasłem “Poznajmy się na nowo”. 

W jesiennej ramówce TVP1 znajdą się nowe seriale “Gra z cieniem” i “Profilerka”, TVP2 pokaże nowy show “Cudowne lata”, a TVP Info - nowe pasma informacyjne i magazyn “Kwiatki polskie”. 

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background
Komentarze (112)
modest
11 lat temu

Fajna ramówka. jedna z fajniejszych od lat. Jestem fanem Turbo od dawna.

hubo
11 lat temu

Kicha. Tvn turbo schodzi na psy.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Zmiana w popularnych chipsach. Oto nowe logo

Zmiana w popularnych chipsach. Oto nowe logo