SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP wycenia reklamę przy meczu piłkarskiej reprezentacji Polski na 180 tys. zł

Ponad 181 tys. zł netto trzeba zapłacić za spot, który zostanie wyemitowany w Telewizji Polskiej w październiku przy eliminacyjnym meczu polskich piłkarzy do Mistrzostw Świata w Katarze. Biuro reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na październik.

Mecz Polska-Słowacja, fot. TVP Sport Article

Na 181 tys. zł netto (cena dla spotu 30-sek., bez rabatów) wyceniono spoty, które zostaną wyemitowane w TVP1 i TVP Sport (tzw. sprzedaż łączona) przy eliminacyjnych meczach polskich piłkarzy do Mundialu w Katarze. 9 października odbędzie się mecz Polski z San Marino, a 12 października - z Albanią.

20 października TVP1 pokaże mecz rozgrywany w ramach Ligi Mistrzów - tu za reklamę trzeba zapłacić 91,4 tys. zł.

Wśród seriali TVP1 najdroższą w cenniku reklamowym pozycją jest serial "Wojenne dziewczyny" (emisja w niedzielne wieczory) - cena wynosi 107,6 tys. zł.

Stawka za spot przy "Ojcu Mateuszu" wynosi 49,5 tys. zł, a przy "Komisarzu Alexie" - 39,1 tys. zł.

Marketerzy zainteresowani obecnością przy programie "Rolnik szuka żony" muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 101,7 tys. zł.

Reklama przy "Wiadomościach" kosztuje 77,7 tys. zł. Cena spotu przy serwisie sportowym to z kolei 35,1 tys. zł w dni robocze i 40,1 tys. zł w niedziele, dla prognozy pogody stawki wynoszą odpowiednio: 79,1 tys. zł i 117,3 tys. zł.

W TVP2 tradycyjnie już najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy serialu "M jak miłość" - 132,2 tys. zł. Spot przy "Barwach szczęścia" kosztuje z kolei 74,7 tys. zł, a przy serialu "Na dobre i na złe" -  95,1 tys. zł.

Za obecność w bloku reklamowym przy emitowanym w piątkowe wieczory show "You Can Dance Nowa Generacja" marketerzy zapłacą 62,4 tys. zł, a przy sobotnim "The Voice of Poland" - 83,8 tys. zł.

Biuro reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv rozpoczęło sprzedaż reklam na październik.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP wycenia reklamę przy meczu piłkarskiej reprezentacji Polski na 180 tys. zł

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nielsen
No cóż zaklinanie pewnej firmy mierzącej oglądalność chyba nic nie daje
odpowiedź
User
Guessst
To oczywiscie fantazja cennikowa. Reklamy sa sprzedawane najczesciej pakietowo,z rabatami etc, takze sredni koszt pojedynczych spotow w prime time nie przekracza 30tys pln./30s.
odpowiedź