SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP, TVN i ATM Grupa na targach w Cannes

Seriale, filmy fabularne i dokumentalne oraz formaty rozrywkowe na trwających właśnie targach MIPTV w Cannes prezentują Telewizja Polska, TVN i ATM Grupa. Polsat szuka natomiast na imprezie programów do własnych kanałów.

Wśród nowości w ofercie handlowej TVP znalazły się m.in. seriale obyczajowe „Blondynka” i „Siostry” oraz drugi sezon „Czasu honoru”, cykl 10 dokumentów „Dekalog po... Dekalogu” i film dokumentalny „Tajemnica Nilu”. TVP zaoferowała również produkcje muzyczne poświęcone muzyce Fryderyka Chopina, nawiązujące do obchodów Międzynarodowego Roku Chopinowskiego – są to koncerty i pozycje dokumentalne.

Ponadto w ofercie TVP są inne liczne produkcje fabularne, dokumentalne, animowane, a także artystyczne, w tym film „Katyń”, który w związku z katastrofą prezydenckiego samolotu pod Smoleńskiem cieszy się sporym zainteresowaniem. Ofertę uzupełniono szybko także o inne materiały na temat zbrodni katyńskiej (więcej na ten temat).

TVN na targach oferuje m.in. serial „Naznaczony”, film „Kochaj i tańcz”, pierwsze filmy z nowej serii „Prawdziwe Historie” - „Laura” i „Cisza” oraz produkcje dokumentalne „Beats of Freedom”, “Czasami życie bywa znośne” i “Kobieta na krańcu świata”. Stacja skupia się też na zakupach kontentu do kanałów tematycznych.

W ofercie firmy producenckiej ATM Grupa znalazły się m.in. seriale “Pierwsza miłość”, „Świat według Kiepskich”, „Ekipa” czy „Tango z aniołem”, propozycje z gatunku reality jak „Dwa światy” czy „Amazonki” oraz teleturnieje „Gra w ciemno” i „Awantura o kasę”.  Nowością w ofercie jest bijący rekordy popularności w Polsce serial „Ranczo”.

Telewizja Polsat nie sprzedaje na targach własnych produkcji, ale poszukuje jedynie programów dla należących do spółki kanałów.

Targi MIPTV to jedno z najważniejszych wydarzeń międzynarodowych poświęconych najnowszej ofercie programowej, dystrybucji i finansowaniu produkcji filmowej i telewizyjnej, w tym filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych, programów TV, seriali i formatów. To także spotkanie przedstawicieli stacji telewizyjnych, producentów filmowych i telewizyjnych, dystrybutorów, przedstawicieli portali internetowych i telefonii komórkowej odpowiedzialnych za kontent, producentów i dystrybutorów działających w obszarze nowych mediów, a także agencji reklamowych, funduszy regionalnych oraz organizacji filmowych.

W targach, które w tym roku odbywają się w okresie 12-16 kwietnia, bierze udział ok. 12 tys. uczestników z ponad 100 krajów, w tym 50 firm z Polski poszukujących zagranicznych licencjodawców, dystrybutorów i partnerów finansowych oraz firmy sprzedające filmy, seriale, formaty, programy rozrywkowe i kontent cyfrowy.

Dołącz do dyskusji: TVP, TVN i ATM Grupa na targach w Cannes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl