TVP udostępni całe programy na YouTubie – z reklamami

Na YouTubie będą bezpłatnie udostępniane pełne odcinki programów rozrywkowych, lifestylowych i sportowych Telewizji Polskiej. Przy materiałach będą pojawiać się różnego rodzaju reklamy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach porozumienia z Google Polska Telewizja Polska w swoim kanale na YouTubie będzie udostępniać pełne odcinki programów rozrywkowych (m.in. z kabaretami), lifestylowych (m.in. kulinarnych i podróżniczych) oraz sportowych po ich emisji telewizyjnej. W serwisie będzie można również obejrzeć programy archiwalne. Zamieszczane materiały wideo będą dostępne na całym świecie, przy czym niektórych – ze względu na ograniczenia licencyjne – nie będzie można oglądać w Ameryce Północnej i Południowej.

W profilu TVP na YouTubie zostaną utworzone kanały tematyczne, m.in. sport, rozrywka, kabarety i styl życia. Ponadto nadawca wspólnie z serwisem będą prowadzić akcje promocyjne angażujące użytkowników z wykorzystaniem narzędzi społecznościowych. Przypomnijmy, że TVP prowadzi swoje konto na YouTubie od końca 2006 roku, ale do tej pory były na nim zamieszczane klipy promujące poszczególne programy i zapowiadające imprezy.

– Dzięki poszerzeniu naszej współpracy z YouTube’em zwiększamy zasięg tvp.pl, a także docieramy do tych użytkowników tego serwisu, którzy rzadziej włączają telewizor, a dla których nasze treści są atrakcyjne – uzasadnia Michał Przymusiński, z-ca dyrektora iTVP HD. – Dużą zaletą YouTube’a, którą braliśmy pod uwagę, jest jego dostępność dla użytkowników wszystkich systemów operacyjnych: Linux, Mac OS, Windows – dodaje. Jednocześnie w ramach porozumienia TVP będzie mogła korzystać z narzędzia YouTube Content ID, które identyfikuje zamieszczone w tym serwisie bezpośrednio przez użytkowników treści należące do wydawcy, a następnie pozwala mu wybrać, czy je zablokować, obserwować czy wykorzystać marketingowo.

Obecnie TVP zajmuje się zabezpieczaniem i weryfikacją praw autorskich do swoich programów w zakresie udostępniania w internecie, w związku czym nie wiadomo jeszcze, ile i które konkretnie produkcje zostaną umieszczone na YouTubie. Udostępnianie poszczególnych programów potrwa do końca br.

Przedstawiciele Telewizji Polskiej nie ukrywają, że rozszerzona współpraca z YouTube’em ma charakter komercyjny. W związku z tym przy materiałach wideo udostępnionych przez TVP będą emitowane reklamy w formatach takich jak InVideo, display i pre-roll. Ich sprzedażą będzie zajmować się zespół YouTube’a.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski