SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP wybrała dom mediowy ZenithOptimedia

Dom mediowy ZenithOptimedia zaplanuje media w kampanii reklamowej promującej jesienną ramówkę Telewizji Polskiej. Firma wygrała przetarg zorganizowany przez nadawcę.

TVP wybrała dom mediowy ZenithOptimedia

W przetargu brały też udział domy mediowe PanMedia Western i Maxus-Warszawa. ZenithOptimedia wygrał, bo zaproponował najniższą cenę – 3,37 mln zł, a takie było jedyne kryterium rozstrzygające w przetargu.

Do wiosennej kampanii reklamowej TVP media zaplanował dom mediowy Maxus-Warszawa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP wybrała dom mediowy ZenithOptimedia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl