TVP z ZenithOptimedia Group

Dom mediowy ZenithOptimedia Group będzie przez najbliższy rok zajmował się planowaniem i zakupem mediów dla Telewizji Polskiej.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Dom mediowy ZenithOptimedia Group będzie przez najbliższy rok zajmował się planowaniem i zakupem mediów dla Telewizji Polskiej.

 Podpisana przez obie firmy w marcu umowa obowiązuje do końca marca 2007 r.

Zakres współpracy obejmuje planowanie i zakup mediów na potrzeby reklamy publicznej TVP oraz jej marek programowych.

ZenithOptimedia Group  został wybrany w  wyniku postępowania w trybie negocjacji z ogłoszeniem powyżej 60 000 euro, w oparciu o art. 54 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?