SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

TVP1 nowym liderem, TVP2 w dół. Mecz Polska-Chile i „Barwy szczęścia” hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: mecz Polska-Chile, serial „Barwy szczęścia” oraz dziennik „Fakty”. Wśród stacji nowym liderem w 4+ została TVP1, która awansowała z miejsca czwartego - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

W minionym tygodniu, tj. w okresie od 4 do 10 czerwca 2018 roku, najwięcej widzów zgromadził towarzyski mecz Polska-Chile, który oglądało 5,62 mln widzów, co przełożyło się na 40,48 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął codzienny serial Dwójki „Barwy szczęścia”. Odcinek tej produkcji pokazany trzy dni wcześniej miał 2,69 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 20,98 proc.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 5 czerwca na antenie tej stacji obejrzało również 2,69 mln widzów (25,75 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu. Drugie pod tym względem były konkurencyjne „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 1,80 mln widzów (emisja 10 czerwca; 19. pozycja).

Tuż za podium znalazł się koncert „Od Opola do Opola” transmitowany w ramach 55. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej Opole 2018. Ponad 2-godzinną relację śledziło średnio 2,66 mln widzów, co przełożyło się na 19,91 proc. udziału.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był mecz Polska-Chile który miał 2,39 mln osób, co dało Jedynce 43,28 proc. udziału.

Drugie miejsce należało do audycji „Projektu Lady” (1,11 mln widzów; 21,08 proc. udziału), a podium uzupełnia koncert „Przebój na Mundial” w ramach 54. KFPP (1,05 mln widzów; 22,98 proc. udziału).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 2,31 pkt. proc. do 10,20 proc. Stacja ta na pozycję lidera awansowała z miejsca czwartego.

Na drugą lokatę spadł Polsat, której udział w analizowanym okresie wyniósł 9,78 proc. (w dół o 0,04 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 9,30 proc., po wzroście względem poprzedniego o 0,63 pkt. proc.

Z drugiej na czwartą pozycję spadła TVP2 (stacja ta zanotowała spadek wynoszący 1,97 pkt. proc. do 6,71 proc. udziału).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 35,06 proc. do 35,99 proc.

Pierwszą piątkę uzupełnia kanał TVN24, który awansował z miejsca szóstego. Średni udział tej stacji wyniósł 4,46 proc. (do góry o 0,29 pkt. proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był TVN. Udział tej stacji jednak zwiększył się o 0,79 pkt. proc. do 12,06 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 11,19 proc. (do góry o 0,28 pkt. proc.).

Tzw. „wielką czwórkę” uzupełniają: Jedynka (+ 2,27 pkt. proc. do 7,39 proc.), która wyprzedziła Dwójkę (- 1,42 pkt. proc. do 5,30 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był TVN (do góry o 0,93 pkt. proc. do 10,93 proc.), który wyprzedził Polsat (w dół o 0,01 pkt. proc. do 10,73 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP1 nowym liderem, TVP2 w dół. Mecz Polska-Chile i „Barwy szczęścia” hitami tygodnia

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dssf
TVP Sport - od razu weszło na MUX i proszę jakie wyniki. :)
25 3
odpowiedź
User
Widz
Wie ktoś jakie udziały miały koncerty w Opolu: Ja to mam szczęście i Piosenka Ci nie da zapomnieć?
Jeszcze tak pytanie jak radzi sobie Jeden z dzisięciu?
Z góry dziękuję za odpowiedź! :)
3 0
odpowiedź
User
kala
Na Woronicza na korytarzach gorąco, ponoć Brzozowski po Opolu i jego zjechaniu w necie na wylocie z TVP, prawie pewnie, że Krzan będzie nową prowadzącą KF.
10 1
odpowiedź
User
mat
pierwszy koncert 9%, a drugi 7%, Jz10 ogląda tylko 1 mln widzów
3 7
odpowiedź
User
beti
w komentarzach na wm to mozna byle co sobie napisac. nie wiadomo czy ten ktos podaje prawdziwe dane
6 4
odpowiedź
User
Maciej z Radomia popierający PiS i dobrą zmianę w mediach publicznych
Nie ma powodów by się cieszyć. Każdy inteligentny czytelnik tego forum wie, że to policzek dla telewizji narodowej kierowanej przez Pana Prezesa Kurskiego. Skierowana jest ona do inteligentnego, konserwatywnego widza jak ja, a takich ludzi jest mniejszość. Zapewne są to kłamliwe badania Nielsena i innych lewackich podszywaczy, którzy tylko podrygują boleśnie w rytmie disco polo.
Uśmiałem się i zaplułem swojego laptopa jak przeczytałem, że to jest oglądalność. Tylko lewackie telewizje walczą na słupki, a nasza polska, narodowa i katolicka telewizja skupia się na propagowaniu czterech wartości konserwatywnych.
Hahahahaha.
5 8
odpowiedź
User
rurku
Ja to mam szczęście.. - 1,41 mln
Piosenka Ci nie da zapomnieć - 1,57 mln

Szkoda, bo był to najlepsze koncerty jakie zaprezentowano w Opolu.
9 0
odpowiedź
User
Widz
Ja to mam szczęście.. - 1,41 mln
Piosenka Ci nie da zapomnieć - 1,57 mln

Szkoda, bo był to najlepsze koncerty jakie zaprezentowano w Opolu.

Późne godziny zrobiły swoje niestety.
9 0
odpowiedź
User
widz 100
Opole 2018,niedzielne koncerty były najlepsze. Cieszę się podczas tych koncertów mogłem posłuchać fenomenalnej Alicji Majewskiej, Edyty Geppert,Maryli Rodowicz,Natali Sikory, Kasi Moś. Piszcie co chcecie o Opolu,ale wczorajsze koncerty były dobre. Owszem Festiwal w Opolu trochę gdzieś stał się chaotyczny ,bez pomysłu. Premiery -gdzie połowa nie umiała zaśpiewać poprawnie,Debiuty po pólnocy,Przebój na mundial bez przeboju.faktycznie jakiś problem jest.Natomiast jestem pod ogromnym wrażeniem zespołu Tulia,dziewczyny były fenomenalne. Nie rozumiem mamy takie perełki i nie potrafimy wysłać czegoś oryginalnego i naprawdę dobrego na Eurowizję. Znów się zgapiliśmy!!!
12 0
odpowiedź
User
Cichy wielbiciel tvn
No proszę TVP Sport tylko 4 dni w muxie i tu takie wyniki A ci dopiero dalej :)
18 2
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing