SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP2 nowym liderem. „M jak miłość”, „Dewajtis” i „Rolnik szuka żony” hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Dewajtis” oraz „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji na pozycję lidera oglądalności awansowała TVP2, która wyprzedziła TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 18 do 24 września - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,05 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 28,04 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugim miejscu znalazł się drugi odcinek nowego serialu „Dewajtis”, pokazany w Jedynce w niedzielny wieczór. Śledziło go 2,22 mln osób (17,31 proc. udziału).

Podium uzupełnia reality-show „Rolnik szuka żony”. Program w niedzielny wieczór w TVP1 obejrzało 2,20 mln widzów (18,66 proc.).

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 18 września na antenie stacji obejrzało 2,16 mln widzów (22,27 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 1,98 mln widzów (emisja 20 września; 6. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 16 pozycji uplasowały się „Wydarzenia” Polsatu z 1,35 mln oglądających (wtorkowe wydanie), a 17. był „Teleexpress” Jedynki (1,31 mln; sobota).

TVP2 nowym liderem, wyprzedziła TVP1

Udział liderującej TVP2 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,50 proc. Wynik stacji zwiększył się o 0,27 pkt. proc. Stacja na pierwsze miejsce awansowała z drugiej pozycji.

Na drugą lokatę spadła TVP1, która miała 8,40 proc. udziału (w dół o 0,17 proc.).

Polsat wyprzedził TVN

Podium uzupełnia Polsat, który wyprzedził TVN. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,41 proc. (+ 0,09 pkt. proc.). Wynik czwartego TVN wyniósł 7,30 proc. (- 0,08 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 31,50 proc. do 31,61 proc.

Duże wzrosty TVN24 i TVP Info

Piąty był kanał TVN24. Udział stacji wyniósł 6,40 proc. (do góry o 0,43 pkt. proc.). Szóste miejsce zajęło TVP Info (6,24 proc. udziału; + 0,41 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 14. na 13. pozycję awansował Polsat News (1,84 proc.; + 0,04 pkt. proc.).

Dołącz do dyskusji: TVP2 nowym liderem. „M jak miłość”, „Dewajtis” i „Rolnik szuka żony” hitami

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Promek
Co lider propagandy TVP zdradzają Cichopkiem...to już koniec
odpowiedź
User
Postal©
Co lider propagandy TVP zdradzają Cichopkiem...to już koniec


Jaki koniec, to dopiero początek. Poćwicz składnie kolego bo ciężko się czyta.
odpowiedź
User
nick
widac jak telewizja umiera powoli
odpowiedź