SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Twenty Four Seven PR dla Mattel

Agencja Twenty Four Seven PR rozpoczyna kompleksową obsługę PRwybranych gier firmy Mattel.

Projekt dotyczy gry Scrabble oraz dwóch nowych gier w portfolioMattel: familijnej Apples to Apples oraz strategicznej Blokus.

Do głównych zadań agencji należy realizowanie spójnych planówdziałań budujących marki, podnoszenie świadomości marek w grupachdocelowych oraz wsparcie planu sprzedaży.

Z ramienia agencji projekt obsługiwany jest przez KarolaŚwitałę, pracującego na stanowisku account managera.

Umowa została podpisana do końca 2009 roku.

Dołącz do dyskusji: Twenty Four Seven PR dla Mattel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl