Twenty Four Seven PR dla Mattel

Agencja Twenty Four Seven PR rozpoczyna kompleksową obsługę PRwybranych gier firmy Mattel.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Projekt dotyczy gry Scrabble oraz dwóch nowych gier w portfolioMattel: familijnej Apples to Apples oraz strategicznej Blokus.

Do głównych zadań agencji należy realizowanie spójnych planówdziałań budujących marki, podnoszenie świadomości marek w grupachdocelowych oraz wsparcie planu sprzedaży.

Z ramienia agencji projekt obsługiwany jest przez KarolaŚwitałę, pracującego na stanowisku account managera.

Umowa została podpisana do końca 2009 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"