SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Twenty Four Seven PR dla Mattel

Agencja Twenty Four Seven PR rozpoczyna kompleksową obsługę PR wybranych gier firmy Mattel.

Projekt dotyczy gry Scrabble oraz dwóch nowych gier w portfolio Mattel: familijnej Apples to Apples oraz strategicznej Blokus.

Do głównych zadań agencji należy realizowanie spójnych planów działań budujących marki, podnoszenie świadomości marek w grupach docelowych oraz wsparcie planu sprzedaży.

Z ramienia agencji projekt obsługiwany jest przez Karola Świtałę, pracującego na stanowisku account managera.

Umowa została podpisana do końca 2009 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Twenty Four Seven PR dla Mattel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl